دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

صدای انفجار در تمرین تیم ملی

جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 364808
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار افتتاحیه جام جهانی تمرین کردند.
به گزارش جهان؛ سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت: شاگردان کی‌روش پیش از دیدار افتتاحیه جام جهانی تمرین خود را در کمپ یواخیم گراوا برگزار کردند.
 
* در این تمرین که برخلاف هوای ابری صبح در هوای نسبتا آفتابی و گرم‌تر برگزار شد، بازیکنان تمرینات خود را با دویدن و گرم کردن بدون توپ در زمین تمرین کمپ آغاز کردند. از نکات جالب توجه حضور هاشم بیک‌زاده در تمرین و گرم کردن با سایر بازیکنان بود. بیک‌زاده پس از گرم کردن و در زمان انجام تمرینات تاکتیکی بازیکنان به همراه برونو و لوسیانو، مربیان تجزیه و تحلیل بدنی به صورت اختصاصی تمرین کرد.
 
* بازیکنان تیم ملی پس از گرم کردن با توپ، به زمین اصلی کمپ آمده و تمرینات اختصاصی و تاکتیکی خود را در زمین کوچک و با فوتبال فشرده ادامه دادند.
 
* در تمام طول تمرین تیم ملی و با توجه به شروع مسابقات جام جهانی و اینکه مسابقه افتتاحیه جام جهانی بین تیم‌های برزیل و کرواسی در شهر سائوپائولو برگزار می شد، صدای انفجار مواد محترقه در اطراف کمپ و البته تا دوردست‌ها و به خصوص پس از به ثمر رسیدن گل برای برزیل شنیده می شد.
 
* همانطور که پیش از این هم اعلام شده بود، بازیکنان تیم ملی یک نیمه از دیدار تیم‌های برزیل و کرواسی را در کمپ و نیمه دوم را در هتل محل اقامت و به صورت دسته جمعی و با حضور همه اعضای تیم و کادر فنی تماشا کردند.
 
* پس از اتمام تمرین بختیار رحمانی و دنیل داوری با رسانه های حاضر و تلویزیون فیفا مصاحبه کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *