سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۱
ترینیداد و توباگو آخرین حریف قبل از جام‌جهانی؛

دیدار تدارکاتی تیم‌ملی‌فوتبال با تیم آمریکایی

چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۵
کد مطلب: 363485
تیم ملی فوتبال ایران یکشنبه آینده آخرین دیدار تدارکاتی خود قبل از آغاز جام جهانی را برگزار می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تیم ملی ایران که برای حضور در جام جهانی برزیل از امروز اردوی خود را در سائوپائولوی برزیل آغاز کرده است، یکشنبه آینده آخرین دیدار تدارکاتی خود قبل از آغاز جام جهانی را مقابل ترینیداد و توباگو برگزار می‌کند.
 
تیم ملی ترینیداد و توباگو بامداد فردا بعد از برگزاری دیدار با تیم ملی آرژانتین در لاپلاتای این کشور به برزیل سفر می‌کند تا یکشنبه 18 خرداد حریف ایران در سائوپائولو شود.
 
نکته قابل توجه اینکه سایت فیفا امروز در اقدامی قابل تأمل ابتدا دیدار تدارکاتی ایران با ترینیداد و توباگو را از صفحه برنامه‌ دیدارهای این دو تیم حذف کرد اما دقایقی پیش دوباره این دیدار در صفحه مربوطه ثبت شد.
 
در همین زمینه جمالی، مدیر روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال به خبرگزاری فارس گفت: تمام مقدمات برگزاری دیدار با ترینیداد و توباگو انجام شده و قراردادهای مربوط به این دیدار نیز امضا شده است. بر همین اساس این دیدار به صور قطع در فاصله پنج روز مانده به جام جهانی 2014 برزیل برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *