جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

بازدید شورای شهر تهران از خط تولید اسکانیا

سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب: 364381
فردا جمعی از اعضای شورای شهر از خط تولید اسکانیا بازدید خواهند کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم،‌ رحمت‌الله حافظی در هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: فردا قرار است به همراه ۱۰ عضو شورا از خط تولید اسکانیا بازدید کنیم که این بازدید کارشناسی و منتقدانه است زیرا به رغم ضرورت حمایت از محصولات تولید داخل، اشتغال و جلوگیری از خروج ارز انتظار داریم این مجموعه سلامت مردم را در اولویت قرار دهد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری با اشاره به آمار سازمان بهداشت جهانی در سال ۲۰۱۲ گفت: طبق‌ این آمار که بسیار تکان دهنده و حائز اهمیت است هفت میلیون نفر در جهان دچار مرگ زودرس بر اثر آلودگی هوا شده‌اند.

وی با اشاره به حضور صنایع و مشاغل مزاحم افزود: ما ۴۰۰ پرونده راکد از شکایت مردمی در این زمینه داریم که در دستور کار قرار گرفته و به زودی گزارش بررسی آنها را به صحن ارائه می‌دهیم. اعضای شورا دو شعبه را برای رسیدگی به موضوع صنایع و مشاغل مزاحم و آلاینده برگزیده‌اند که هر دو زیر مجموعه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *