پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱۵
۸۱

از سیلی بر صورت نخست وزیر کره تا یقه سفید جناب آخوندی

پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 364443
امروز ایشان بر مسند وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته تا در این دوره شاهد آتش گرفتن اتوبوس ها و سقوط فالکن ها و تصادف قطارها با یکدیگر باشیم و در مسیر دولت مدرن به خود ببالیم و به مدیریت یقه سفیدانی که گرد بر آن‌ها نیفتاده افتخار کنیم.
از سیلی بر صورت نخست وزیر کره تا یقه سفید جناب آخوندی
گروه اجتماعی جهان نيوز: همین چند روز پیش بود که قایق تعدادی دانش آموز در آب‌های کره جنوبی غرق شد. این مسأله در کمتر ین زمان ممکن به بزرگترین تیتر خبری رسانه‌های کره جنوبی تبدیل شد به گونه‌‌ای که هنگامی خبر بر روی رسانه ها قرار گرفت که کشتی هنوز غرق نشده بود و برخی از خانواده های حادثه دیدگان توانستند با بچه های خود در لحظات آخر مکالمه تلفنی داشته باشند.

پس از غرق شدن این کشتی بزرگترین شوک سیاسی و اجتماعی به دولت کره جنوبی وارد شد و منجر به عذر خواهی و استعفای وزیر و نخست وزیر کره جنوبی شد. این استعفا نیز چاره درد نبود تا نخست وزیر خود را موظف دید تا با حضور در میان بازماندگان در حضور آنان عذرخواهی کند.

این حضور سبب شد تا سیلی یکی از والدین دانش آموزان بر صورت آقای نخست وزیر نقش ببندد و تصویر آن برای تمام جهان مخابره شود تا نه تنها بدانند معنی دولت مدرن و رابطه ملت دولت و حقوق شهروندی یعنی چه؟ تا به مسئولین ما بفهماند که خادمی ملت یعنی چه!

اما در دیگر سوی جهان یعنی در ام القرای جهان اسلام در خطوط ریلی این کشور بر اثر سوء مدیریت قطار در اتفاقی نادر در مسیر دو خطه تهران مشهد و در ایستگاه، دو قطار مسافری و باری با یکدیگر برخورد کرده و منجر به فوت یکی از هموطنانمان و مجروح شدن بیش از 30 تن شده است. از الطاف الهی بوده است که واگن ابتدایی قطار خالی از مسافر بوده و گرنه ابعاد حادثه بسیار بزرگتر می‌شد.

در همین روز آقای آخوندی در سرمقاله روزنامه دنیای اقتصاد از ضرورت دولت مدرن، حقوق شهروندی، چارچوب ملت دولت و حاکمیت ملت سخن به میان می آورد و این بار نه به عنوان یک مدیر یقه سفید و اتو کشیده که در جایگاه یک تئوریسن سخنوری می کنند.

در حالی که ضعف و سوء مدیریت در بوجود آمدن این حادثه کاملا مشهود است علت شکل گیری حادثه ضعف سیستم‌های بهره برداری از خطوط ریلی و عدم استفاده از تجهیزات مدرن در این حوزه است در اقدامی کاملا مطابق حقوق شهروندی به جای آن‌که بالاترین رده مسئول در این حوزه یعنی وزیر راه و شهرسازی مسئولیت این فاجعه را به عهده بگیرد، لوکومتیو ران و کمک لوکومتیو ران مسبب حادثه معرفی می شوند.

1ـ اما سوال اساسی اینجاست که آقای آخوندی به عنوان مسئول مستقیم این مسأله نباید از پیشگاه ملت ایران عذرخواهی می‌کردند؟ آیا این رابطه ملت ـ دولتی است که آقای آخوندی در سرمقاله خود مد نظر دارد؟

2ـ آیا حاکمیت ملت آنها ایجاب نمی کرد که وزیر یقه سفید و اتو کشیده ما آستین ها را بالا زده و در صحنه حادثه حاضر شود؟ حضور در محل حادثه کمترین کاری بود که وزیر راه و شهرسازی به عنوان اصلی ترین مسبب این حادثه می توانست انجام دهد و از آن دریغ ورزید. 

3ـ حقوق شهروندی در مدیریت یقه سفیدانی مانند آقای آخوندی به معنای این است که رییس و حکام از مظان اتهام مبرا باشند و هیچ سوالی از آنان صورت نگیرد و مقصر حادثه رعیت بدبخت لوکومتیو ران لقب بگیرد.

 بررسی کارنامه سراسر درخشان آقای آخوندی هم مبین همین مسأله است. کارنامه درخشان آقای آخوندی در روند مدیریت ایشان در سال‌های دهه 70 در وزارت مسکن اتفاق افتاد تا بتواند با قرارگیری در رأس وزارت مسکن رکورد 3 برابر شدن قیمت مسکن طی 4 سال را به نام خود ثبت کند.

اما این پایان کار نبوده است و امروز ایشان بر مسند وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته تا در این دوره شاهد آتش گرفتن اتوبوس ها و سقوط فالکن ها و تصادف قطارها با یکدیگر باشیم و در مسیر دولت مدرن به خود ببالیم و به مدیریت یقه سفیدانی که گرد بر آن‌ها نیفتاده افتخار کنیم. و این روزها فقط جملات روزهای پایانی حاج احمد خمینی در ذهنمان مرور کنیم که: «اشرافیت در تفکر ما رسوخ کرده است»!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
به نظرم این حرف درستی است و آقای آخوندی باید پاسخگو باشد ولی آیا شما همین مطالبه را از آقای قالیباف هم دارید؟
تا زمانی که از نظر سیاسی به همه چیز نکاه کنم همین میشود که در حال حاضر به ان دچار هستم
مشکلاتی که مردم فقیر در حال مبارزه با ان هستنی
رهگذر
اتفاقا آقای قالیباف هم در صحنه حضور داشت و هم نگذاشت همه ی تقصیر ها به گردن پرسنل خدوم آتش نشانی بیفته
در ضمن کسی انتظار استعفا از آقای وزیر نداره در حالی که عده ای انتظار داشتن به خاطر آتش گرفتن یه کارگاه شهردار استعفا بده
در حالی که منطقی تر بود این انتظار رو از وزیر کار داشته باشن
اشتباهی مثبت دادم
قالیباف حداقل اگه اتفاقی هم افتاده همیشه سر صحنه حاضر بوده
مثل داستان سیلاب دو سال پیش پایتخت که نزدیک بود جرثیقیل سقوط کنه روش
کاری نداره که عزیز جان جمع شید یه سیل محکم تو گوش وزیر راه قبلی بزنید که همچین چیزی به ارث گذاشت وارث ارث بد هم مکافاتیه ها
vqj
برو حرف مفت نزن ..
تو گوش وزرای خاتمی هم باید بزنیم که وارثین بدی برای دولت قبل بودن و ..... .
آره یه سیلی هم باید تو گوش هاشمی بزنیم که از دولت او این ارث به ما رسیده است
محمد
اگه دولت نمی دونست داره چی رو تحویل می گیره بیخود کرد ادعا کرد وضع کشورو میشناسه و 100 روزه درستش میکنه
اگر هم می دونست باز بیخود میکنه گردن دولت قبل میندازه، امروز مسولیتش با خودشه
عقل کل. روحانی گفت 100 روزه گزارش میده نگفت 100 روزه درستش میکنه. گزارش 100 روزه هم داد. ممکلت تو اون 8 سال چنان تخریب شده که 100 سال زمان نیاز داره واسه درست کردنش نه 100 روز
چرا انقدر سیاسی فکر میکنی.. من تو وزارت راهم.. این آقا اصلا این کاره نیست اصلا از صنعت چیزی سردر نمیاره.. اخبار بخشهای مختلف رو مرور کن میفهمی تو این وزارت چه خبره
Iran, Islamic Republic of
تصادف دو قطار مربوط به برنامه ریزی اشتباه روزانه میشه. چه ربطی به وزیر قبلی داره. بهتره حداقلی از مدیریت روزانه حرکت قطارها اطلاع داشته باشید بعد اظهار نظر کنید.
البته از طرفداران دروغین اعتدال انتظار انصاف نداریم.
Iran, Islamic Republic of
کی برای اون وزیر راه قبلی به ارث گذاشته بود ؟
رهگذر
کم مونده ناراحتی های گوارشی شون رو هم بندازن گردن دولت قبلی
پايگاه گرامي جهان !!! اينجا ايرانه و زبان ما هم فارسي !! اين واژگان بيگانه را چرا بكار مي بريد؟؟ والدين-شاهد-عذر- ام اقري- فوت- مجروح- الطاف-ابعاد- حادثه- سو- تجهيزات- سوال-مظان اتهام- طي - ثبت......... با اينكه براي تمام واژگان بكاربرده شده برابر فارسي آنرا داريم مانند: پدرو مادر- گواه- پوزش-مادر كشورها -درگذشت-زخمي- چارچوب- رخداد- بد-ابزار- پرسش-.........آيا مي دانيد چه خون دلي خورده شده تا زبان فارسي براي ما بمانه ؟ مگر نمي بينيد تازيها يا همان عربها نام درياي پارس را خليج ع ر ب ي - به غلط مي گويند؟!
یکی میمرد از درد بینوایی
این بابا درد زبان فارسی گرفتارش کرده. دلخوش کم نیست ها!
علی اصغر
تو دلت برای زبان فارسی نمیسوزه تو با قرآن عربی دشمنی در حال حاضر بزرگنرین مدافع زبان فارسی شدن صهیونیست های کودک کش سگ وحشی نجس یکی هم بختیار مقبور بود که سینه چاک میداد برای زبان فارسی ولی ننگ داشت فارسی صحبت کنه زن فرانسوی گرفت و اسم دو دخترش هم فرانسوی بود ایران هم که آمد غذای ایرانی نمیخورد حتی تریاک ایرانی هم نمیکشید از فرانسه براش می آوردند حتی دستمال کاغذی را .
Latvia
گلم تو هم اين وسط نرخ تعیین مي كني؟
اگر برايت ايرانی بودن مهمه، چرا ناراحت نفوذ کلمات بيگانه فرنگی نيستی؟! نه جناب! شما با زبان پيامبر مشکل داری که از قضا اگر کلمات زبان تازی را از پارسی حذف کنيم چيزی جز حروف ربط و اضافه و افعال ربطی مثل است و بود و می باشد باقی نمی ماند!
با بخش اول نظرت موافقم اما بخش اخرش اشتباه هست. زبان فارسی و عربی برادرن و به هم نزدیک و اینکه شما اصالت زبان فارسی رو بخاطر شباهت با عربی زیرسوال ببرید خیانت و بی سوادیه
سلمانیان
به نظرم این آقا اصلا اهل ادبیات نیست و بار معنایی ام القری و مادر کشورها را و سایر معادلها(برابرنهادها) را نمی داند و متاسفانه رویه رضاخان بی سواد را توصیه می کند که دستور داده بود اصلا از واژگان عربی استفاده نشود و اینگونه بود که به جای اعلی حضرت گفته بودند گنده آقا و به جای مماس مالیدن و به جای مستقیم سیخکی گفته بودند.
برادر در این 1400 سال از ورود اسلام بزرگان ادبیات فارسی مانند سعدی و مولوی و عطار و حتی حکیم فرزانه فرودسی بسیار بسیار از واژگان عربی که زبان معین فارسی است استفاده کرده اند.
لطفا افراطی نباشید! دوره اعتدال است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
......... عزيز برادر شما مطلبو بگير لطفاً به عربي فارسيش چيكار داري ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
مهرداد
جهان جان شما چرا در دولت فعلی به فکر معنی دولت مدرن و برخورد ملت با دولت افتاده اید؟
ای کاش از چند سال پیش نیز انقدر با دید باز به مسائل پیرامونتان نگاه می کردید.
عالی بود
ldn
Iran, Islamic Republic of
تمام این مشکلات ناشی از این است که شما تمام زیر ساخت های کشور را در هشت سال گدشته نابود کرده اید
احمد
واقعا دمتون گرم. بیایید ببینید چه بلایی سر متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر آورده اند. فقط به جرم اینکه این طرح دولت قبلی بوده است. انقدر طولش میدهند تا همه پشیمان شوند. اگر میخواهید در تجمع گروهی از متقاضیان باشید و یک گزارش صادقانه تهیه کنید، وعده ما جمعه ساعت 11:30 محل پروژه واقع در بلوار یاس تهرانسر ورودی شهرک هواپیمایی
سوسن کوری
در حالی که رفسنجانی میگه ملت از دولت من راضی بودند و چون دیدند من حامی روحانی هستم بهش رای دادند پس معلوم میشه سیاست های من خوب بوده باید با شیب تندتری اقای روحانی همان کارهارا ادمه بده . پس سوسن کوری هم میگه به جهنم بکشید که حق تونه
احمد
واقعا دمتون گرم. بیایید ببینید چه بلایی سر متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر آورده اند. فقط به جرم اینکه این طرح دولت قبلی بوده است. انقدر طولش میدهند تا همه پشیمان شوند. اگر میخواهید در تجمع گروهی از متقاضیان باشید و یک گزارش صادقانه تهیه کنید، وعده ما جمعه ساعت 11:30 محل پروژه واقع در بلوار یاس تهرانسر ورودی شهرک هواپیمایی
مرگ خوبه ولی برای همسایه.
یکی نیست به این آقای آخوندی بگه:تو که لالایی بلدی چرا خوابت نمی بره.
Iran, Islamic Republic of
حالا مگه چی شده دو تا قطار بهم خوردند
عصمت بابلی
دوروز قبلش هم دوتا قطار از ریل خارج شدند
مصطفی قنبری
14 خرداد هم بنده مسافر پرواز ساعت 12.30 هواپیمایی زاگرس بودم از تهران به مشهد. هواپیما از مسیر یک ابر CB (متلاطم بارش زا) که پرواز نزدیکش هم ممنوعه عبور کرد.
اشتباه از خلبانش بود یا انتخاب مسیر پرواز یا هواشناسی یا... نمی دونم.
نمیشه توضیح داد که هواپیما چه طوری به هر طرف پرتاب میشد و مهماندار ها هم چه طور رنگشون پریده بود و جیغ و دعا و گریه همه ی فضا رو پر کرده بود.
فقط بگم خدا رحم کرد ...
شم شمه کوره
اگه این حادثه در دولت احمدی بود جن و انس اعتراض میکردند
United States
با سلام

دولت تزویر ، دولت ناشی و ضعیف ، دولت غربزده ، دولت پرادعا و متظاهر اما ناکارآمد ، دولت پنهان کار و کارهای یواشکی ، دولت حرف های زیرکانه ...

وای بر میهن من ، وای بر مردم پاک ، وای و وای و وای ..
United States
البته عملکرد بعضی وزرا و نیز بعضی نظرات در دولت ، مورد تحسین است .
قمر تاج خانوم
ننه خب بیخود کردی رای دادی این آقا که صاف و پوست کنده گفت حامی من رفسنجانی بهرمانیه چرا رای دادی که حالا این همه سوزو گداز کنی تازه کجاشو دیدی ننه این دولت به مرگ راضی مون میکنه کم کم
Iran, Islamic Republic of
تو 8 سال گذشته شما کجا بودی که وای وای کنی
ایول
Iran, Islamic Republic of
چقدر آدمهای بی ... هستیم که به روحانی رای دادیم.چقدر؟
باید مشایی می آمد تا راه پرافتخار را ادامه بدهد.
ارمیا
چرا دولتمردان ما رو یا کره مقایسه میکنید...
آخه اونها که ژنرال نیستن!...
saber
Iran, Islamic Republic of
آتش گرفتن بخاری رو هم در دولت قبل فراموش نکنید.
محمد
آتش گرفتن بخاری درمحلی بود45 سال قبل لوله کشی گاز به اصفهان وذوب آهن ازآنجاعبورمیکرد
محمد
آیا دولت مردان امروز در آن روز هم معلم و مدیر را به عنوان مقصر می پذیرفتند؟
که امروز توقع دارند مردم لوکوموتیوران بیچاره را به عنوان مقصر بپذیرند؟
مجید جان اون تو وزارتخونه آموزش و پرورش بود
دلسوز بیت المال
اگر مثل کره ایها زنگی میکردیم باور کنید شما هم این اختیارات رو نداشتید تا برای دولت و شرکتها و وزارتخانه ها بعلت حذف یاران شما اعتراض کنید هر چند ساختار ما بر اساس پارتی و رانت بوده و این دولت هم ادامه دهنده آن است البته کمی شدتش بیشتر شده که مثلا در صنعت خودرو کسانی در گروه مافیای خودرو بودند و در دولت قبلی تا حدودی کنار گذاشته شده بودند و الان دوباره جان تازه ای گرفته اند و شرکت های بزرگ دولتی را خانوادگی کرده اند و همه غیر خودی را لت و پار میکنند . برای اثباتش به شرکتهای زیر محموعه سایپا سر بزنید انواع پروژه های چینی که توجیه اقتصادی ندارند فقط بخاطر پورسانت قراردادهای میلیاردی است.!!!!!!!!! بکارگیری بازنشستگان سرمایه دار و رانتکار - تاسیس شرکتهای خصوصی براساس حذف منافع شرکتهای دولتی و ...................
رها
اگر قرار بود مسئولان کشور ماهم که بعنوان یک مسلمان و شیعه مولا علی ونه بعنوان مسئولان ام قرای جهان اسلام حتی با داشتن فقط یک اپسیلون وجدان کاری از مسئولان کره ای ایران می شد بهشت روی زمین و چون ما در 300 سال گذشته و به قول آن وزیر مختار انگلیس همه دزدیم وبا همزیستی تمام با کمال برابری با هم مخوریم پس همه مقصریم واز اینکه هیچ کدام از ما روحیه نقد و انتقاد نداریم و اگر هم داشتیم توسط مسئولان و والدین سرکوب شدیم دیگر وجدانی باقی نمانده که بخواهیم ابراز بکنیم و یا بخواهیم بپذیریم که اشتباه کردیم نه مسئول ونه ملت
عرفان
Iran, Islamic Republic of
عزیزم شما انگار یادت نمیاد در دولت گذشته چند بار از این اتفاق ها افتاد. اون موقع خون مردم ارزش نداشت؟ یا خون مردم امروز یک بهانه برای انتقام شکستتون شده؟
در همین یزد ما قطار 2 بار از ریل خارج شد و هر بار چند نفر از هم وطن ها کشته شدند اما هیچ کس صداش هم در نیومد. اما به خاطر حادثه گذشته رئیس راه آهن اون منطقه استعفا داد و عذرخواهی کرد.
Iran, Islamic Republic of
روحانی مچکریم که مرفهین بی درد غرب زده را بر جان ومال مردم ...
جرات داری منتشر کن اگر مسلمانی که نیستی بدون ایا وقتی رهبری مسولی رو انتخاب میکنن و اون مسول خطا میکنه شما میگین رهبری عذر خواهی کنه؟ شما مشکلاتتون سیاسیه حیف که ما تریبون نداریم تا حرفمون رو بزنیم اینم از مزایای عدل شماست
الحق که یه اصلاح طلب واقعی هستی! به خاطر سیاست شترمرغیتون میگم
1- اولا ما طرفدار این تز نیستیم که خطایی میشه مسول بالا دستی استعفا بده و این حرف ما در جواب خودشماهاست که وقتی برای مدیریت اصولگراها اتفاقی می افته کمپین استعفا راه میندازن
2- مشکل ما سیاسی کاری شماهاست
3- اگه تریبون ندارید چطور ایرانو از یاوه گویی هاتون پر کردید، نکنه مثل مرادتون موسوی از بی بی سی مدد می گیرید؟
كسى كه با آن پررو گى در ٨٨ مقابل رهبرى به عنوان نماينده موسوى ايستاد انتظارى بيشتر از او نميرود ضمنا پرونده ناطق در سال ٦٤ كه سبب استيضاح او شد عامل اصلى اش اخوى ايشان بود نقشه اين مجلس توت انخ امون را هم ايشون داده در هيچ جاى دنيا نماد شيطان را مجلس نكرده اند
کوروش گاریچی
سابر انگلیسی 16 سال دولت دست رفسنجانی و نوچه اش خاتمی بود چرا بخاری باید هنوز وجود داشته باشه دوما اتش سوزی در پوشاک در تهران که دوخانوم سرپرست خانواده خودشون را پرت کرند یادت رفت آیا مقصز شناسایی شد ایا تنبیه شد کجای دنیا در عرض دوروز چهار تا قطار با هم تصادف میکنند سومآ مردم به این دولت رای دادند که از آنها به خاطر رای دادن به احمدی انتقامبگیری شود تا گندی میزنند بکن چون توی اون دولت بوده باید بدترش توی این دولت سرتون بیاد بعد در نهایت با تفکر افراطی خودتون را معتدل مینامید باور کنید توی این 8 ماه اندازه 8 سال گند زدید .
آفرین جهان ممنونم از این مطلب باید این موضوع فرهنگ بشه در کشور باید روی استعفای مسئولینی که کارشون رو خوب انجام نمی دن ایستاد.این همه حضرت آقا توصیه به خدمت میفرمایند اونوقت این دولت مردان خودشونو ولی نعمت ما می دونن.البته نه اینکه یه عده ای بگن من چون با دولت هم فکر نیستم اینو میگم،نه ای کاش روزی این فرهنگ بشه برامون که مسئول بی لیاقت باید برود حالا چه از جناح ما باشد چه از جناح رقیب،مهم حفظ بیت المال و جان و ناموس مسلمین است.
فلاح
سلام
اقای اخوندی یکی از ضعیفترین وزیر دولت یازدهم است، افسوس ازمجلسی که به ایشان رای اعتماد داد واکنون استیضاح نمی کند.
ضعیف ترین است اماباجناق ناطق نوری میباشد
آخوندی بعد ازدولت سازندگی توسط خاتمی به انگلستان برای گرفتن دکترای غیرمرتبط بازشته اش بورسیه شد وهزینه 4میلیاردی آن رادولت خاتمی تقبل کرد لطفابه روزنامه های آن زمان مراجعه کنید
Iran, Islamic Republic of
این حضور سبب شد تا سیلی یکی از والدین دانش آموزان بر صورت آقای نخست وزیر نقش ببندد و تصویر آن برای تمام جهان مخابره شود تا نه تنها بدانند معنی دولت مدرن و رابطه ملت دولت و حقوق شهروندی یعنی چه؟ تا به مسئولین ما بفهماند که خادمی ملت یعنی چه!
یعنی واقعا الگوی مطلوب ما اینه؟!
ادم را خر گاز بگیره اما جو نگیره!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اولاً واقعاً شرمنده ام كه به اين مطلب سهواً مثبت دادم دوماً برادر عزيز موضوع يك چك يا به قول شما سيلي نيست كه شما خودتو ناراحت مي‌كني ، موضوع تعهد پذيري و سر تعظيم و عذر فرود آوردن در مقابل ملت در مواقع گندكاري است ......... بله جانم
United States
شما هم حرف از مدرنیته می‌زنید؟ استغفرالله!
بله آن زمانی که پدر شما گاو و گوسفندهايش را تازه فروخته بود و به شهر نشينی روی آورده بود ما با دنيای مدرنيته آشنا بوديم!
رضا
حاج احمد خمینی عزیز روحت شاد خدا روحت رو غریق رحمت خودش کنه.
عجب دل خجسته ای دارین شماها !
به جای این که به وزیر گیر بدهید بروید سر نماینده های مجلسی دبه کنید که بهش رای اعتماد دادن . سابقه ی سیاه این آقا در فتنه 88 رو شنیدند و بهش رای دادن . شنیدند که این آقا در مقام یکی از روسای ستاد انتخاباتی موسوی از دروغ پردازان تقلب بود و باز بهش رای دادن . وقتی یک آدم . . . در راس باشه تکلیف بقیه مجموعه هم روشن روشنه . راستی ، باجناق ایشون آخونده ! حاج آقا ناطق نوری !
اوه اوه . اوه اوه
Iran, Islamic Republic of
همیشه تقصیر ضعیفهاست
نیما
از کی جهان نیوز حامی حقوق شهروندی شده و ما خبر نداریم؟
محمد
چه عجب! این مطالب توی جهان نیوز نوشته شده؟!!!
آیت اله
ایشان جفت وهمتای اقامهاجرانی عزیز می باشدکه در اینده به اوملحق می شود البته نمایندگان عزیز باید روی خودشان را در پیشگاه امام رهبری وشهداومردم....نمایند
در دوره گذشته و وزیر پرحرف و حدیث راه و ترابری که اتفاقا استاد رئیس جمهور عزیز و معجزه کل هزاره های تاریخیتون بود از این اتفاق ها کم افتاد؟ از آتش گرفتن اتوبوس ها، تا سقوط هو اپیما و از ریل خارج شدن قطار! اون موقع چرا معترض نبودید!؟
رسانه
دراثرسومدیریت یک مدیردرخراسان جنوبی دراثر شن ریزی درجاده ها تا به حال چند نفر زن وکودک کشته شدنداما این آقا ککش نگزید
ازاین مردم محروم مظلومتر دیده بودی اگه مسلمان وآزاده ای ازپلیس راه استان وپدری که به علت سهل انگاری خانوادشو از دست داده تحقیق کنید
دیبا
این جا ما به یک کارمند ساده یک اداره نمی تونیم بگیم بالای چشمت ابروست وزیر که جای خود را دارد سیلی زدن هم بماند
علی
United States
تا بوده همین بوده.عزیز من کشور ما کشور مدیرانی هستش که فقط بلدن خوب صحبت بکنن و نظریه پردازی بکنن.اما در عمل....فقط بلدیم حرفای قلمبه سلمبه بزنیم اما ...
محمد
باآزادکردن فروش مسکن مهرتوست آخوندی وآزاد گذاشتن دست پیمانکاران بعد ازتشکیل دولت راستگویان خانه هایی که دوسال پیش باید تحویل می شدنشده وتاکنون بیش از8میلیون تومان اضافه برقرارداد ازمردم اخذکرده واخیرانیزازبابت پارکینگ اجباری مطالبه 4میلیون وبابت بقیه پکیج 1میلیون ازمردم مطالبه میکنند.روحانی وآخوندی بدانندبااین کارهااحمدی نژادمحبوب تر میشود وشمامنفورتر زیرا مردم این اجحاف پیمانکاران راازبیعرضگی دولت اعتدال میدانند.محض رضای خداکسی افسارگسیختگان پیمانکاران مسکن مهرشاهین شهراصفهان رابگیرد
سعید
نقد به عملکرد وزیر راه کار درستی است. اشکالی ندارد. ولی که گفته ما باید مثل دیگران عمل کنیم؟ اتفاقا به نظرم نخست وزیر کره خیلی بیخود استعفا داده. چه ربطی داره؟ باید بایسته سر جاش و نقصها رو بر طرف کنه. نه این که شونه خالی کنه و بره
Iran, Islamic Republic of
در محله هاشمی که محله ای زیر متوسط در تهران است،قیمت آپارتمان نوساز از متری 400 هزار تومان در سال 84 به بالای سه میلیون رسیده است.یعنی به طور متوسط 8 برابر در مدت 8 سال!
اینکه دغدغه قیمت مسکن دارید خوبه اما این سوال و جوابها در دولت قبلی وجود نداشت؟
آنقدر در این مملکت نابسامانی و مشکلات هست که به راحتی میتوان هر وزیری را به چالش کشید اما چه خوبه این سوالها منحصر به جریان مقابلمان نباشد.
ناشناس
مجلس مجلس مجلس خروجی مجلس جهان ادرس غلط نده
ثمین
عالی بود.
وزیر راه استعفا استعفا...
از این به بعد هر مدیری کوتاهی کند مردم این فریاد را سر خواهند داد.
مرگ خوبه برا همسایه اقایون حرفای قشنگ زیاد میزنن اما .....اما تمام چرک تنشونو زیر اتوی شلوارشون قایم میکنن
منصور
کار از عذرخواهی گذشته چراکه قبل از اینکه از اتفاقاتی که میافته عذرخواهی نخواهید دید بلکه تصمیماتی در حال انجامه که در آینده به چنین اتفاقاتی دامن خواهد زد نمونه اش تمام طرح های های جاده ای که برای حذف نقاط حادثه خیز در همه جا وجود داره که یا خوابیده یا مثل جاده شمال که خوش تیپ از دستور کار خارج فرمودند
عسکری
خجالتی گفتند. عذرخواهی و....
etezadi
آیاعذرخواهی جواب خون است ؟! تاکی بایدملت مازیرچکمه این افرادله شوند ودست آخربگویند ببخشید ! آیادیه جواب خالی مهر مقتول دربین خانواده اش است ؟ آیانباید به خودبیاییم وبگوییم ماکه مسئو لیت قبول کردیم نباید ذره ای تعلل کنیم آیاباید به فکرمال اندوزی ورانت باشیم چراآخرت رافراموش کردید همه مال این لقمه های حرام است که بیخ گلوی آقایان مانده وچه زود باید جواب پس بدهند وعده الهی حق است
Kuwait
اگر در اداره امور از مدیران متخصص به جای مدیران احزاب سیاسی استفاده شود این اتفاقات کم خواهد شد.