شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

فاخته و عموپورنگ؛ ماه رمضان از شبکه ۲

سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب: 364378
مدیر شبکه دو سیما گفت: مجموعه تلویزیونی «فاخته» و ویژه برنامه سحر اولی ها با حضور «عمو پورنگ» برای ماه مبارک رمضان آماده می شود.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، بخشی زاده در پشت صحنه سریال «فاخته» افزود: مجموعه «فاخته» ملودرام جذاب اجتماعی است و با توجه به ماموریت اصلی شبکه دو سیما یعنی پرداختن به محور خانواده، در این مجموعه شاهد نقش خانواده در شکل گیری عواطف افراد هستیم.

وی با اشاره به این که شبکه دو سیما برای ماه مبارک رمضان سفره پربرکتی را تدارک دیده ‌است گفت: برنامه عمو قناد مسابقه‌ای می‌شود و سنجد هم با توجه به ماهیت گزارشگری‌اش ویژه برنامه‌‌ای برای ماه رمضان خواهد داشت.

مدیر شبکه دو همچنین از تدارک جشن بزرگی برای روزه اولی ها در این شبکه خبر داد و گفت: قرار است با حضور دوباره عمو پورنگ در این جشن و در سحرهای ماه مبارک رمضان به طور زنده، اوقات خوبی را برای کودکان و نوجوانان به ویژه آن دسته که امسال به سن تکلیف رسیده اند فراهم کنیم.

بخشی زاده خاطر نشان کرد:‌ عموهای فیتیله‌ای نیز برنامه‌های بسیار خوبی در ایام مبارک رمضان خواهند داشت.

وی پخش قرائت قرآن با صدای قاریان نوجوان به صورت زنده، ویژه برنامه سحر اولی‌ها، جشن بزرگ روزه اولی‌ها که از یک هفته پیش از ماه رمضان پخش خواهد شد و جشن‌هایی که پس از گفتگوی ویژه خبری به روی آنتن می رود از دیگر تدارکات شبکه دو سیما برای ماه مبارک رمضان اعلام کرد.


ورود کلاه قرمزی به جام جهانی فوتبال

مدیر شبکه دو سیما از پخش «کلاه قرمزی» به مناسبت مسابقات جام جهانی فوتبال (پیش از آغاز مسابقات یا پیش از بازی های تیم ملی ایران) خبر داد.

بخشی زاده در پشت صحنه سریال رمضانی «فاخته» گفت: قرارداد ساخت۳۰قسمت از مجموع «کلاه قرمزی» با عوامل ساخت و بازیگران این مجموعه منعقد شده و قرار است شاهد ویژه برنامه های آن در ایام مناسبتی باشیم.بخشی زاده افزود: ویژه برنامه «کلاه قـرمزی» نیمه شعبان و عید فطر نیز از شبکه دو پخش می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *