دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

مازندران میزبان سفرای ۷۰ کشور جهان است

دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۹
کد مطلب: 364256
ئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران گفت: کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر با حضور سفرای ۷۰ کشور در جهان رامسر برگزار می شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، غلام‌رضا عشریه عصر امروز در کارگروه رسانه و تبلیغات نمایشگاه سلیمانیه عراق اظهار کرد: این کنوانسیون با حضور سفرای ۷۰ کشور جهان به همراه خانواده هایشان، چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری در رامسر برگزار می شود.

وی افزود: کشورهای همسایه مازندران در حوزه دریای خزر از حیث منابع نفتی و اقتصادی بسیار برای تجار استان حائز اهمیت بوده و باید از این فرصت برای معرفی قابلیت های مازندران بهره گیری کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با تقدیر از شرکت های حاضر در نمایشگاه سلیمانیه عراق، تصریح کرد: حضور پرشور این تجار در سلیمانیه بر غنای اقتصادی مازندران و معرفی توانمندی های فعالان اقتصادی استان افزوده است.

عشریه با بیان اینکه عراق بازار خوبی برای تجار مازندرانی است، افزود: برگزاری نمایشگاه توانمندی های مازندران در کشورهای منطقه می تواند سبب توسعه مناسبات همکاری دو کشور شود.

احمد اصغری قاجاری، مدیر اجرایی نمایشگاه سلیمانیه عراق نیز با اشاره به اینکه درآمد سالانه مردم اقلیم کردستان عراق بالغ بر ۱۳ هزار دلار است، افزود: نمایشگاه توانمندی های مازندران در سلیمانیه عراق، اعتبار ایران را در منطقه مضاعف کرد.

وی بیان کرد: بیش از ۱۰۰ شرکت مازندرانی و ایرانی در مدت شش روز در تاسلوجه عراق توانستند توانمندی های ایران را به منطقه نمایش دهند، گفت: به زودی مفاد قراردادها و تفاهم نامه های همکاری منعقده تجار حاضر در نمایشگاه اطلاع رسانی می شود.

نائب رئیس اتاق اکوی ایران با اشاره به آغاز فعالیت دفتر اتاق اکوی ایران در مازندران، گفت: کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت تابستان امسال در مازندران برگزار می شود.

وی افزود: اجلاس روسای اتاق اکو کشورهای عضو به زودی به میزبانی مازندران در این استان برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *