يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۴
۴۰

حجاب‌ دانشگاه‌ما از خیابان‌ولیعصر بهتراست!

سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب: 361231
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: قسم می خورم وضع عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد از وضعیت خیابان ولیعصر تمام شهر ها بهتر است.
حجاب‌ دانشگاه‌ما از خیابان‌ولیعصر بهتراست!
به گزارش جهان، سید طه هاشمی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد در گفتگو با ایرنا گفت: دراین مدت اندک مسئولیت با انتقادهایی مواجه شدم که آن را ناشی از سیاسی بازی می دانم.

وی افزود: باید بپذیریم در گذشته جریانات سیاسی که وارد دانشگاه شدند از احساسات پاک دانشجویان سوء استفاده و سعی کردند دانشجو را سیاسی کار بار بیاورند و به دنبال اینکه دانشجو یک سیاستمدار باشد، نبودند.

هاشمی با بیان اینکه در دوران پیش از میرزاده "می شد حالت مرده را در فعالیت های سیاسی و اجتماعی دانشگاه آزاد مشاهده کرد"، افزود: خوشبختانه بازگشت نشاط را در دانشگاه آزاد حس می کنم و امیدوارم وضعیت روزبه روز بهتر شود.

خاطرمان هست که چگونه شهریه‌های دانشجویان در ستادهای انتخاباتی شما و جریان نزدیک به شما خرج می‌شد!


 سند فعالیت انتخاباتی دانشگاه آزاد

وی مدعی شد: بعضی دوستان که به دولت انتقاد دارند چون احساس می کنند آیت الله هاشمی باعث روی کار آمدن دکتر روحانی بوده از دانشگاه آزاد نیز به خاطر همین مسایل انتقاد می کنند بعضی ها ناجوانمردانه و بی مهابا حملات شلاقی خود را متوجه دانشگاه کرده اند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد در ادامه با استقبال از بازگشت اساتیدی که مشکل سیاسی دارند، افزود: از همکاری با هرکس که درگذشته به خاطر اختلاف نظر سیاسی استقبال می کنیم و می توانند به کار خود بازگردند.

هاشمی همچنین در واکنش به انتقاد از وضعیت عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد در سخنان جالبی گفت: فکر می کنم کسانی که به وضعیت حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد انتقاد دارند باید بروند در خیابان ولیعصر قدم بزنند. قسم می خورم وضع دانشگاه های ما به مراتب از وضعیت خیابان ولیعصر تمام شهر ها بهتر است.

وی افزود: دانشگاه برشی از جامعه است و آقا یا خانم دانشجو۱۸، ۱۹ ساله پس از شکل گرفتن شخصیت اجتماعی به ما تحویل داده می شوند و در آن زمان نمی توانند ازما انتظار ایجاد تغییرات معجزه گونه را داشته باشند. ما مامور قانون نیستیم که اعمال کارهای حراستی و امنیتی را انجام دهیم ، باید زیبایی حجاب و عفاف را برای دانشجو روشن کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حجاب ولیعصر بهتره
حجاب کجای ولیعصر؟
راه آهن، یا میدان ونک؟
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی قرار نیست شما معجزه کنید...
به جای توجیه و آسمان و ریسمون شما فقط به وظایف قانونی خود عمل کنید کافیست...
هر ارگان، سازمان، نهاد و یا ادارهی‌ای قانون دارد و یکی از قوانین‌اش رعایت ظواهر اسلامی و عرفی است...
کافیست شما به همین قانون عمل کنید و این را برای دانشجو جا بیاندازید که محیط علمی باید سالم باشد..
United States
تیتر این مطلب اگر از خود ایشان باشد جوک برتر سال می باشد
در همه کشورها حتی در اروپا و امریکا دانشگاه ها ظابطه و مقررات خاص خود را دارند و دانشجویان موظفند به نحوی لباس بپوشند که در شان محیط علمی و آموزشی باشد نه به مشابه محیط های بی بندبار و ...
حاج آقا جسارتا قیاس شما کاملا غلطه چرا؟ عرض خواهم کرد این به این میماند که از این به بعد هر دزدی را مواخذه و شماتت و دستگیر کنید بگوید بابا دزدی من از مثلا دزدی 3000 میلیاردی کمتره این چه اشتباهی آخر برادر؟! وضع حجاب خیابان ولیعصر برای شما ملاکه یا حجاب اسلامی و قرآنی ؟ بد اگه وضع حجاب جایی بود دلیل بر اینکه وضع حجاب دانشگاه آزاد هم بد بشه و با اندکی تسامح از اون جای بد قدری بهتر؟اگر من رفتم مسجد و کفشم را ربودند آی مجوز میشود که من هم کفش دیگری بپوشم؟ کمی دقت کنید و خدا را درنظر بگیرید
آقای طه هاشمی ، شما که روحانی هستید و مسئولیت دارید هیچ نگرانی از وضعیت بد حجاب در دانشگاه ندارید؟ چه برنامه ای برای اصلاح ان دارید؟
ایرانی
شما اگر راست میگویید بفرمایید چه کسی به شما فشار آورد هراتی را سر کار بیاورید...
United States
مشکل هم اینجاست که خیابان ولی عصر (عج) با دانشگاه فرق داره. و اون بی حجاب فکر میکنه دانشگاه همون خ ولی عصره
چه مقایسه مع الفارقی؟؟کوتاهی دیگران دلیل بر کوتاهی ما در اقدامات فرهنگی متناسب با محیط دانشگاه نمیشود و خدا شاید با این استدلال ما روز قیامت قانع نشود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ساسان - جیرفت
قسم نخور جسارت داشته باش و اعتراف کن که بدحجابی میراث دانشگاه آزاد است ، به هر شهر کوچک و متوسطی که پای دانشگاه آزاد باز شد بدحجابی نیز رواج پیدا کرد. اگه ادعای من به عنوان یکی از فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد رو قبول ندارین در این خصوص از مردم نظرسنجی کنین.
ح.ح
Iran, Islamic Republic of
مقایسه بد با بدتر!!!
فرهنگ این مملکت به کجا داره میره که یه معاون فرهنگی چنین مقایسه ای انجام میده؟؟!!
دانشجو
اگه قرار باشه که ملاک شما برای مقایسه ی وضعیت حجاب، خیابان ولیعصر تهران باشه که وا اسفا شما دانشگاه رو که محیط علم و فرهنگه با خیابان و زنان ولنگار توی اون مقایسه می کنید خدا آخر و عاقبت دانشجویانی که چنین مسئولینی بالا سرشون هست رو ختم به خیر کنه
خداییش منطقی گفته.
امیر
بذارید یه لقمه نون بوقلمون بخوره چیکارش دارید بنده خدا رو البته اگه ایشان معاون بهداشت و درمان دانشکاه می شدند بهتر بود چون یه کمی پزشک داخلی هم هستند.
پژواک
واقعا باید به این مقایسه بگرییم این مسئله به این مهمی که نیاز به مهندسی راهبردی دارد را باخیابان و احیانا با مجموعه فرهنگی نهادهای مسئول می سنجد
اون از مدیر اسبقش که ادعای اسلامی بودن می کرد !!!!!!!
کریمی
آقای هاشمی اگر حجاب دانشجو بهتر از داخل خیابان باشد که تعجب ندارد ... قطعا باید دانشجو که تحصیلات عالیه دارد با اشخاص بی حجاب داخل خیابان که شاید سکولار ویا بهایی باشند فرق داشته باشد ...... چرا تعجب کرده ای ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما که فکر میکنی چیزی حالیته و از اوضاع مسولین دانشگاه خیلی خیلی خیلی آژژژژژآد دفاع میکنی ... بگو چرا اینقدر شهریه از دانشجو زیاد میگیرید که مسولین دانشگاه را مست میکند
.....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر باندازه هزینه لازم شهریه دریافت کنید !!! دیگر پولی اضافی نمیماند که خرج آشوب وفتنه علیه نظام اسلامی کنید ویا ببهانه و بعنوان دانشگاه آزاد شعبه لندن هزینه اقامت مهدی هاشمی را در لندن تامین کنید !!!!!!!!!!!!
اینجا مجلس محترم هم مقصر است ... چرا با وضع قانون لازم جلوی دریافت شهریه های اضافی رانمیگیرند ...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ که وقطی پول بیحساب اضافی نباشد دیگر آقازاده ها هم سر گرفتن پستهای دانشگاه خودکشی نمیکنند !!!
مدرس
می گه با آمدن میرزاده نشاط به دانشگاه برگشته ؛ راست می گه اصل ، مسوولین دانشگاه آزاد هستند که با دریافتی ها و امکانات فراوان ، حسابی با نشاط و شنگولند ؛ دیگران هم که ... اما بالاخره دوره شما هم تمام می شه .البته اگر مردم همت کنند و یکی مثل احمدی نژاد را بیارن .
جالبه که علما و مراجع و دیگر اصولگراها هیچ اعتراضی به وضعیت دانشگاه آزاد ندارن
Iran, Islamic Republic of
حجاب ولیعصر هم از دانشگاه آزاد سرچشمه می گیرد
منتظر
Iran, Islamic Republic of
باسلام
آدمي كه محيط دانشگاه رو با خيابان وليعصر مقايسه مي كنه حتما مي خواد كارفرهنگيش هم مثل كاري كه تو خيابان ولي عصر مي كنن باشه ؟!!
19
Iran, Islamic Republic of
این یک مقایسه است من هم می توانیم بگویم وضع حجاب خیابان ولیعصر از شهرک خزر شهر شمالی یا شهرک خانه دریا بهتر است این دلیل خوب بودن وضع حجاب خیابان ولیعصر نیست
رضا
ما هم انتظار نداریم بتونید وضع عفاف و حجاب کسی رو که 18 یا 19 سال با فرهنگ ولنگارانه زندگی کرده بهتر کنید، فقط کاری کنید که بقیه دانشجوها توی دانشگاه راحت باشند و به گناه نیافتند و اونها هم ولنگار نشن.
وقتی همکلاسی های خانم من با آرایش آنچنانی و ساپورت پا میشن میان دانشگاه من چجوری حواسم به تحقیق و پژوهش باشه!؟
متاسفم از معاون دانشگاهي كه هنوز فرق خيابان با دانشگاه را نميداند و آنها را با هم مقايسه ميكند
Iran, Islamic Republic of
دولت راستگویان!!!
احمد
Iran, Islamic Republic of
خوب اونایی که تو خیابون ولیعصر هستند همونایی هستند که تو دانشگاه آزاد شما درس خوندن و پرورش پیدا کردن!!!! می گی نه! برو آمارشونو در بیار!!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اصلاً حرف اینه که فرهنگ بی بند و باری از دانشگاه آزاد به سطح شهر ها رواج پیدا می کنه!!!! مخصوصاً در شهرهایی غیر تهران علی الخصوص شهرهای کوچک!
سمانه
Iran, Islamic Republic of
والا شهر ما یه شهر مذهبی حداقل بین تمام شهرهای استان خودمون بود اما از وقتی دانشگاه آزاد اونجا شعبه زد بی بند و باری به کل شهر سرایت کردهو خواسته های جوونای شهر تغییر پیدا کرده!!!!
Iran, Islamic Republic of
میشه نشاط رو معنی کنی؟
مگه تو خیابان ولیعصر چه صحنه ای هست که از نشاط دانشگاه شما بدتره؟
یاسر
Iran, Islamic Republic of
بله وقتی دانشگاه آزاد مستقیم به بیت المال وصل بشه نشاط به دانشگاه بر می گرده!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
جناب آقا بد نیست شما یه سری به خوابگاهها و ورودی دانشگاهها بیندازید بعد متوجه میشوید چقد قافیه رو باختید
ممد
United Kingdom
وضعیت حجاب در دانشگاه باید هم بهتر باشد و مقایسه ان با داخل شهر مقایسه ای منطقی نیست
چون دانشگاه ومدرسه نهاد رسمی و حقوق بگیر تربیتی اند واصلا با خانه وخانواده نیز قابل مقایسه نیستند

تربیت از بدو تولد باید مدرسه ای شود و اولیایی مدرسه ودانشگاه باید مثل اولیایی خانواده دلسوزی داشته باشند و حتی اولیایی خانواده نیز باید توسط مدرسه ودانشگاه تعلیم ببینند
عليرضا- و
طه جان !!
بدحجابهاي خ وليعصر همان دانشجويان و فارغ شده‌هاي دانشگاه شماست.
Iran, Islamic Republic of
حیف شد از پتانسیل پروفسور فرهاد دانشجو استفاده نشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
انصاف
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا احتمالا تا حالا از در ماشینش تو دانشگاه پیاده نشده
یا تو خیابون ولیعصر تا حالا راه نرفته!!!
یه سر بره واحد علوم تحقیقات دستش میاد که کدوم بهتره...
واحد علوم و تحقیقات کجاست همون که پاتوق فائزه است اونه ؟؟
آقای هاشمی ناگفته نماند که حجاب دانشگاه شما از خیلی جاهای دیگر هم بهتر است مانند لاسوگاس - سانفرانسیسکو -نیویورک - استانبول و ایضا نیواورلئان و هزار و یک بلاد فخیمه دیگر خودتان را دست کم نگیرید .
محمدتقی
حاج آقا !
یه لطفی بکنین این دخترانی را که » پس از شکل گیری شخصیت اجتماعی تحویل شما شده اند « بعد از فارغ التحصیلی ، همون جور تحویل جامعه بدین
نه یه جور دیگه!!!
به قول خودتون : فتأمل!!!
کاملا موافقم با شما .اگه جوون مردمو همون جور که تحویل گرفتن تحویل بدن و بدترش نکنن معجزه کردن.
مهسا
شما مامور رشد علمی و به تبعش رشد فرهنگی جامعه هستین. پس باید افت علم و فرهنگ رو هم بشناسید و کنترلش کنید.