يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۴

«مجله بارداری» روی آنتن می‌رود

دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 360974
«مجله بارداری» به تهیه کنندگی مریم آهنگری از پنجشنبه، ۱ خرداد ساعت ۱۰ و ۵۰ دقیقه روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.
به گزارش جهان؛ مدیر گروه خانواده شبکه دو در گفت و گو با فارس گفت: برنامه تلویزیونی مجله بارداری در ۵۲ قسمت ۸۰ دقیقه ای برای پخش از آنتن تلویزیون تولید می شود.

مریم جلالی افزود: این برنامه که با نگاهی دقیق و موشکافانه نیازهای زنان در حوزه های مختلف روانی، عاطفی، اجتماعی و جسمی را مورد بررسی قرار می دهد، اطلاعات جامع و کاملی درباره دوران بلوغ، بارداری و پس از بارداری ارائه خواهد کرد. به گفته وی این برنامه پنجشنبه هر هفته روی آنتن شبکه دو می رود.

تهیه کننده «مجله بارداری» نیز در توضیح این خبر گفت: ورود آقایان به این مجله تلویزیونی ممنوع شده ، در حقیقت این برنامه ترکیبی ویژه خانم ها و بانوان محترم است و همه عوامل پشت دوربین آن هم خانم هستند.

مریم آهنگری افزود: این برنامه زنده موضوعات مبتلا به زنان را دست مایه قرار داده و با دعوت از کارشناسان شناخته شده به بررسی مسائلی مثل بلوغ، تغذیه پیش از بارداری و مواردی از این دست می پردازد.

این تهیه کننده گفت: بلوغ، بارداری، ناباروری ، بهداشت عمومی زنان و در نهایت بهداشت میانسالی و یائسگی از جمله مواردی هستند که در این برنامه بررسی خواهند شد.

آهنگری گفت: اجرای این برنامه زنانه به رویا حسینی سپرده شده و دکتر ناهید خداکرم رئیس انجمن علمی مامایی کشور به عنوان عضو دائم در اتاق فکر این برنامه ما را همراهی خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *