کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«مجله بارداری» روی آنتن می‌رود

29 ارديبهشت 1393 ساعت 12:57

«مجله بارداری» به تهیه کنندگی مریم آهنگری از پنجشنبه، ۱ خرداد ساعت ۱۰ و ۵۰ دقیقه روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.


به گزارش جهان؛ مدیر گروه خانواده شبکه دو در گفت و گو با فارس گفت: برنامه تلویزیونی مجله بارداری در ۵۲ قسمت ۸۰ دقیقه ای برای پخش از آنتن تلویزیون تولید می شود.

مریم جلالی افزود: این برنامه که با نگاهی دقیق و موشکافانه نیازهای زنان در حوزه های مختلف روانی، عاطفی، اجتماعی و جسمی را مورد بررسی قرار می دهد، اطلاعات جامع و کاملی درباره دوران بلوغ، بارداری و پس از بارداری ارائه خواهد کرد. به گفته وی این برنامه پنجشنبه هر هفته روی آنتن شبکه دو می رود.

تهیه کننده «مجله بارداری» نیز در توضیح این خبر گفت: ورود آقایان به این مجله تلویزیونی ممنوع شده ، در حقیقت این برنامه ترکیبی ویژه خانم ها و بانوان محترم است و همه عوامل پشت دوربین آن هم خانم هستند.

مریم آهنگری افزود: این برنامه زنده موضوعات مبتلا به زنان را دست مایه قرار داده و با دعوت از کارشناسان شناخته شده به بررسی مسائلی مثل بلوغ، تغذیه پیش از بارداری و مواردی از این دست می پردازد.

این تهیه کننده گفت: بلوغ، بارداری، ناباروری ، بهداشت عمومی زنان و در نهایت بهداشت میانسالی و یائسگی از جمله مواردی هستند که در این برنامه بررسی خواهند شد.

آهنگری گفت: اجرای این برنامه زنانه به رویا حسینی سپرده شده و دکتر ناهید خداکرم رئیس انجمن علمی مامایی کشور به عنوان عضو دائم در اتاق فکر این برنامه ما را همراهی خواهند کرد.


کد مطلب: 360974

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/360974/مجله-بارداری-روی-آنتن-می-رود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com