يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

ما در فکر احیای فتنه‌گران نیستیم

دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب: 359932
رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری مدعی شد: اگر مقام معظم رهبری کمترین نگرانی و یا دغدغه‌ای در دانشگاه یا وزارت علوم داشته باشند فرجی‌دانا خواسته رهبری را برآورده می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمدرضا رضوان‌طلب ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره حرکت که به همت امور فرهنگی دانشگاه یاسوج برگزار شده بود، در خصوص انتصابات در دانشگاه‌ها و انتقاداتی که بر این موضوع وارد است، اظهار کرد: البته هر دولتی می‌تواند نیروی خود را به کار گمارد کما این که در دولت‌های گذشته هم این‌گونه بوده است و آقای فرجی‌دانا هم برای خود نموداری ترسیم کرده که برای مثال اگر در دوره آقای زاهدی تا این موقع از عمر دولت، ۵۳ درصد تغییرات بوده وی نیز متناسب با آن تغییر نیرو انجام دهد.

رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری با انتقاد از کسانی که معتقدند در وزارت علوم کسی یا کسانی در فکر احیای فتنه‌گران و یا اعطای جایگاه به آن‌ها هستند، تصریح کرد: در شورای معاونین که من حضور دارم تاکنون سخنی و صحبتی برای حمایت از این افراد نشده و نشنیده‌ام که کسی در وزارت‌خانه ما به دنبال تأیید اقدام این افراد باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
"در شورای معاونین که من حضور دارم تاکنون سخنی و صحبتی برای حمایت از این افراد نشده و نشنیده‌ام که کسی در وزارت‌خانه ما به دنبال تأیید اقدام این افراد باشد"
انتصاب دو فعال فتنه به سمت معاون و مشاور، خودش بزرگترین فریاد حمایت عملیه، نیازی به گفتن توی شورای معاونین شما نیست!!!!