شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۹
۸

اظهار مرامنامه مخفی کارگزاران

اخلاق هیچ اصالتی ندارد!
دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۲۸
کد مطلب: 359795
عضو شورای مرکزی کارگزاران مدعی شد اخلاق در سیاست هیچ اصالتی ندارد.
اظهار مرامنامه مخفی کارگزاران
به گزارش جهان به نقل از کیهان، سعید لیلاز که در جریان فتنه و آشوبگری سال ۸۸ با برخی رابطین سفارت انگلیس در ارتباط بود در مصاحبه با ایرنا گفت: اخلاق در سیاست لباسی است که بر تن منافع طبقاتی هر گروه سیاسی پوشانده می‌شود؛ گروهی منافع خودش را در قالب ارزش‌ها و گروهی دیگر منافع خود را در حفظ آزادی می‌دانند.

وی افزود: هرکسی سعی می‌کند اخلاقی برای منافع خود دست و پا کند؛ بنابراین اخلاق در سیاست هیچ اصالتی ندارد چون فقط لباسی بر تن منافع طبقاتی اجتماعی هر گروه سیاسی است.

وی همچنین گفت: منافع ملی این است که آیا مصالح و منافع اکثریت یک ملتی در یک رویه‌ای بازتاب پیدا می‌کند یا نه؟ بنابراین اگر من از آرامش صحبت می‌کنم و بازتاب دهنده نظر اکثریت ملت ایران هستم، خوب منافع ملی ما در آرامش است.

ظاهراً در راستای تأمین همین آرامش بود که افراطیون در احزابی مانند کارگزاران و مشارکت، کشور را در سال ۸۸ به کام آشوب ۸ ماهه بردند و در حالی که سودای کسب قدرت به هر قیمت داشتند مدعی نگران برای آرای مردم شدند!

البته اظهارات عضو مرکزیت کارگزاران را در باب «اقرار العقلا علی انفسهم جایز» باید پذیرفت و امضا کرد که اخلاق و ثبات اصول در حزب ژلاتینی کارگزاران و برخی اعضای مؤثر آن هیچ جایگاهی نداشته به نحوی که بین جریان‌های سیاسی بازی کرده و از برخی سوابق چپ روی تا سوپرراست‌گرایی را تجربه کرده و سپس به واسطه اظهارات کسانی چون مرعشی سر از لیبرالیسم درآورده‌اند و هر چند به دیگر لوازم لیبرالیسم عمل نکرده‌اند اما گویا در نسبی‌گرایی اخلاقی، به لیبرالیسم وفادار بوده‌اند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
بله بی اخلاقی های این آقایون کارگزارانی رو هم دیدیدم
باز خدا پدر اینها رو بیامرزه که ریا کاری نمی کنند ....
اشتباهی مرامنامه .. پایداری را به اسم کارگزاران زدین
تلخ بود نه؟
خوب ، عملکرد که از تو دل خبر میده
تا دیر نشده بیدار شو اگر خودت رو به خواب نزدی!
سرکرده کارگزاران کیه؟
اخلاق در طیف کارگزاران هیچ اصالتی ندارد انچه که برای انها اصالت دارد بی اخلاقی وفساد وفتنه است برای رسیدن به قدرت وثروت!!!!
اقایون کارگزاران شما بازتاب کننده نظرات هم حزبی های خودتونم نیستید چون هزار مدل تفکر دارید و به هیچی پایبند نیستید، چه برسه به اکثریت ملت ایران!
ایرانی
درست میگویند اخلاق سیاسی اینها را در فتنه88 دیدیم...