پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

تحریف‌ واقعیت انتخابات در نمایشگاه کتاب

چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب: 357964
نویسنده کتاب «از نیاوران تا پاستور» با انتخاب طرح جلد عکس رئیس جمهور و استفاده از شرایط به وجود آمدن دولت جدید سعی در ارائه واقیعتی تحریف شده از تاریخ معاصر کشورمان دارد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، انتشارات دستان در نمایشگاه کتاب اقدام به انتشار کتابی کرده است با نام «از نیاوران تا پاستور» که موضوع انتخابات سال ۹۲ و به قدرت رسیدن حسن روحانی را انتخاب کرده است.

نویسنده این کتاب یعنی امیرضا پرحلم با انتخاب طرح جلد عکس رئیس جمهور و استفاده از شرایط به وجود آمدن دولت جدید سعی در ارائه واقیعتی تحریف شده از تاریخ معاصر کشورمان دارد.

در مقدمه این کتاب آمده است:

با روی کار آمدن دولت اعتدال آن هم از فرایند انتخاباتی پر ماجرا همه نگاه ها را متوجه ایران کرد. غربی‌ها قبل از این انتخابات نگرش مسالمت آمیزی به کردار سیاسی جمهوری اسلامی نداشتند.

گذر از مرحله افراط به اعتدال در قاموس سیاسی جمهوری اسلامی دستاورد تلاش همه کسانی بود که نگران آینده کشور بودند. تشدید تحریم ها و سقوط ارزش پول ملی در سالهای ۸۴ تا ۹۲ زمینه ای را فراهم کرد تا در میان همه جریان های سیاسی کشور نوعی احساس خطر نسبت به آینده احساس شود.

در ادامه این کتاب در بخش انتخابات ۸۸ و حوادث تلخ پس از آن نویسنده با بیان اینکه میرحسین موسوی و مهدی کروبی و محسن رضایی افرادی بودند که از وضعیت موجود احساس خطر کرده بودند و برای اصلاح شرایط به میدان انتخابات آمده بودند، به تطهیر این افراد و تخریب کامل دولت نهم و دهم می پردازد.

همچنین نویسنده این کتاب اساس نوشتارش را بر موضوع اختلاف اصول گرایان و سیاه نمایی ۸ سال گذشته قرار داده است و در تمام کتاب به این موضوع پرداخته که کشور دچار چه وضعیت سیاه و غم انگیزی بوده و امروز که به اعتدال رسیده، از چه بحران بزرگی نجات یافته است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *