پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۲

واکنش مولاوردی به دعوت از فتنه‌گران

دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 356176
معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در پاسخ به سؤالی مبنی بر چرایی دعوت برخی فعالان فتنه ۸۸ در مراسم روز زن که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، گفت: مشی دولت حذف کسی نیست.
به گزارش جهان؛ شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به سوالی مبنی بر چرایی دعوت این معاونت از برخی فعالان فتنه در همایش ملی «زنان، نقش‌آفرینان عرصه اقتصاد و فرهنگ» که صبح دیروز (یکشنبه) در سالن اجلاس با حضور رئیس‌جمهور برگزارشد، اظهار داشت: ما از اقشار مختلف بانوان دعوت کرده بودیم و مشی دولت هم حذف کسی نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما از برخی چهره‌ها همچون نرگس محمدی در این مراسم دعوت کرده بودید، تصریح‌کرد: ما برای ۲۱۰۰ نفر کارت فرستاده بودیم و نام وی نیز جزء لیست بوده است؛ ما خواستیم از همه دعوت کنیم و همه در جشن حضور داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دعوت که چیزی نیست پست کلیدی به فتنه گران می دهند.
اگر هدف شما این است که کسی را حذف نکنید پس چرا مادران شهدا را حذف کرده بودید ؟ اونها را هم یه ضد انقلاب فرض میکردید و اونها را هم دعوت میکردید .