شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۵
۱

رپرتاژآگهی رسانه ضدایرانی برای دبیر روزنامه دانشگاه آزاد!

يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۳۷
کد مطلب: 357173
سایت رادیو زمانه وابسته به سرویس‌های جاسوسی دولت‌های غربی، به تازگی به تبلیغ کتاب ضددفاع مقدس عضو تحریریه روزنامه دانشگاه آزاد پرداخته است!
رپرتاژآگهی رسانه ضدایرانی برای دبیر روزنامه دانشگاه آزاد!
به گزارش جهان به نقل از کیهان، سایت رادیو زمانه که با بودجه نهادهای جاسوسی برخی دولت‌های غربی فعالیت می‌کند به تازگی اقدام به معرفی و تبلیغ برای رمان نوشته شده توسط حسن محمودی، دبیر سرویس ادب و هنر روزنامه فرهیختگان (وابسته به دانشگاه آزاد) کرده است.

رادیو زمانه در توصیف این کتاب نوشته است: «نویسنده در این کتاب، داستانش را در سال‌های دهه ۱۳۶۰ و در طی جنگ ایران و عراق روایت می‌کند. شخصیت‌های جوان در این رمان موفق نمی‌شوند از سد گزینش‌های دانشگاهی عبور کنند، عشق ورزیدن به یکدیگر ممنوع است و هر دم بیم آن می‌رود که جوانی را به جبهه‌های جنگ اعزام کنند و جنازه بی‌سر او را تحویل خانواده‌اش دهند. در این میان مادران تلاش می‌کنند فرزندانشان را از اعزام به جبهه‌‌ها نجات دهند.«...» در چنین حال و هوایی با اعزام اجباری یک گروه سرباز فراری به جبهه‌‌ها آغاز می‌شود و در فراز و فرودهای تاریخی به زد و بندهای سیاسی در سال‌های اخیر می‌انجامد. نویسنده با این تمهیدات و در قالب چنین طرح و توطئه‌ای، تلاش می‌کند سهم خانواده کشته‌شدگان در جنگ در تحولات اجتماعی و سیاسی اخیر را نشان دهد.»

این کتاب که به تحریف واقعیت‌های دفاع مقدس می‌پردازد، پیش از این مجوز انتشار نداشته و به تازگی مجوز گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از اتخاذ سیاستهای فرهنگی دولت ... متعجب نشوید...