دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - 27 May 2024
 
۰

خوشبینی‌ژرمن‌ها‌به‌حضورخدیرادرجام‌جهانی

سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 353789
سرمربی تیم ملی آلمان گفت که شانس زیادی برای حضور هافبک دفاعی مصدوم رئال مادرید در جام جهانی برزیل قائل است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سامی خدیرا، هافبک آلمانی رئال مادرید که در اواسط نیم فصل نخست لالیگا دچار پارگی رباط صلیبی شد تنها چند هفته دیگر برای آماده کردن خود جهت حضور در اردوی تیم ملی آلمان فرصت دارد اما یواخیم لو، سرمربی ژرمن‌ها معتقد است این بازیکن می‌تواند به موقع خودش را به اردو برساند.

لو شب گذشته (دوشنبه) در یک برنامه تلویزیونی در آلمان اعلام کرد که دوران ریکاوری خدیرا در موعد از پیش تعیین شده به پایان خواهد رسید و او می‌تواند همراه با دیگر هموطنانش رهسپار برزیل شود، اتفاقی که در تعیین پست فیلیپ لام، کاپیتان ژرمن‌ها در ترکیب این تیم تاثیر مستقیم خواهد داشت.

لو در این باره گفت: در مورد بازگشت و آمادگی خدیرا حس خوبی دارم چون می‌دانم او خیلی تلاش می‌کند تا دوباره روی فرم برگردد. به طور مرتب با او در تماس هستم و ضعیت‌‌اش را ارزیابی می‌کنم.

خدیرای ۲۷ ساله در ماه نوامبر در جریان بازی دوستانه آلمان و ایتالیا دچار پارگی رباط صلیبی در زانوی راست خود شد و از آن زمان تاکنون خانه‌نشین بوده است. او که تاکنون ۴۴ بار برای تیم ملی آلمان به میدان رفته، اظهار داشت: هدف من بازی در جام جهانی است اما می‌توانم با اطمینان خاطر به سرمربی تیم ملی بگویم که بدون هیچ ترسی آماده هر نوع برخوردی در زمین بازی هستم.

رسیدن خدیرا به جام جهانی و قرار گرفتن او در پست هافبک دفاعی، فیلیپ لام، کاپیتان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان را به پست قبلی‌اش در مرکز خط دفاعی برمی‌گرداند اما در صورتی که این امر محقق نشود، با توجه به مصدومیتی که ایلکای گوندوگان، هافبک دورتموند از ناحیه کمر دارد این احتمال وجود دارد که لام همچون برخی از بازی‌های بایرن مونیخ در این فصل، در نقش هافبک دفاعی بازی کند.

لو در این خصوص اظهار داشت: هر دوی آنها برای ما بازیکنان دفاعی بسیار مهمی محسوب می‌شوند. اگر ببینم که هیچ کدام از آنها روی فرم نیستند، مشخصاً این فیلیپ لام است که باید جایشان را پر کند. لام بازیکنی است که در تمام پست‌ها می‌تواند بازی کند و از این حیث در دنیا بی‌نظیر است.

تیم ملی آلمان در گروه G جام جهانی ۲۰۱۴ با پرتغال، آمریکا و غنا پیکار خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *