يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۷
۲۴

پیوند فتنه‌گران و تروریست‌ها روشن‌تر شد

يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۷
کد مطلب: 353166
پیوند گروهک‌های تروریستی با دست‌اندرکاران فتنه سبز بار دیگر در ماجرای گروگانگیری مرزبانان ایرانی آشکار شد.
پیوند فتنه‌گران و تروریست‌ها روشن‌تر شد
به گزارش جهان، در حالی که گروهک‌ ریگی و جیش‌العدل ارتباطات روشن با سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و رژیم سعودی دارند و از سوی گروه‌های تکفیری حمایت و تغذیه می‌شوند، سایت کلمه (وابسته به اردشیر امیرارجمند مشاور فراری موسوی) و سایت ملی- مذهبی وابسته به عناصر فراری گروهک ملی- مذهبی در اقدامی همزمان سعی کردند این گروه‌ها را ایرانی و بومی منطقه سیستان و بلوچستان جلوه دهند و به توجیه جنایت‌های سبعانه تروریست‌ها بپردازند.

سایت کلمه ذیل خبر مربوط به گروگانگیری مرزبانان کشورمان، با تبرئه تروریست‌های مزدور ادعا کرد مرزنشینان به خاطر گرایش‌های مذهبی و قومی و نژادی نه تنها در سیستان و بلوچستان بلکه سایر نقاط مرزی مورد بی‌عدالتی قرار دارند و همین باعث اقدامات خشن جدایی‌طلبانه شده است!

این در حالی است که مردم شریف سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی برای دفاع از تمامیت ارضی و اسلام عزیز، هزاران شهید در دفاع مقدس ۸ ساله تقدیم انقلاب کرده است.

در همین حال سایت ملی- مذهبی نیز بدون آن که به تزریق دلارهای نفتی به گروهک‌های تروریستی نظیر جیش‌العدل و ... اشاره کند، در مطلب مشابهی ادعا کرد ریشه گروگانگیری، فقر در منطقه سیستان و بلوچستان است. این سایت همچنین علیه دستگاه قضایی عقده‌گشایی کرده و از مجازات اشرار و تروریست‌ها و قاچاقچیان ابراز ناخرسندی کرده است.

یادآور می‌شود گروهک‌ ریگی در فتنه و آشوبگری سال ۸۸ علنا از فتنه‌گران پشتیبانی کرده بود. ریگی در حال عزیمت به قرقیزستان برای ملاقات با ریچارد هالبروک دستیار ویژه اوباما، در آسمان ایران شکار شد. برخی فعالان فتنه سبز ارتباط ارگانیک مشابهی با محافل سیاسی و اطلاعاتی غرب به ویژه آمریکا دارند.
منبع: کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دور بعد 50 نفرو گروگان ميگيرن 25 نفرشونو ميکشن بعد حضرات ديپلماسي قهرمانانه شون شکوفا ميشه ميرن 25 نفر بعدي رو آزاد ميکنن !
اين ناامني ها رو ايجاد ميکنن تا دولت وابده و اختيار اداره منطقه به اون دسته از مولوي ها که افراطي هستن واگذار بشه و شروع يه سوريه جديد ... منتظر باشيد فقط !
Iran, Islamic Republic of
اين درست كه اين سايتها فتنه گرند و با تروريستها از يك آبشخورتغذيه ميشوندولي حرفشان درسته وچقدرخوبه كه مسئولين به فقرزدايي مناطق مرزي بيشترتوجه كنندتا موردطمع جدايي طلبان و وهابيون قرار نگيرند.
Czech Republic
اگر مسئولین نمی توانند این افراد را اعدام کنند مردم اعلام آمادگی کرده اند
Russian Federation
این اطلاعات را از کجا آوردی؟....
batista
با این حرفا یعنی شهید دانایی فر از شما راضی میشه!!‏‎ ‎
ایرانی همچو ارش
Iran, Islamic Republic of
تعجب نداره،اینا مملکتو داشتن میدادن به دشمن.
با حرف جناب عالی کی راضی می شه؟! شهيد دانايی فر يا فتنه گران جيره خوار اجنبی؟
Iran, Islamic Republic of
فتنه گران ذاتا با تروریستها همپیمان هستند یادتان نیست در ماجرای سوریه اینها با اونها مکاتبه کردند واعلام همبستگی کردند؟ بعد هم عده ای پزشک طرفدار فتنه برای بشار نامه نوشتند که با تروریستها کاری نداشته باشد وخودش کنار برود؟!!
United States
مسلما زمینه چنین اعمالی در شرایط فقر بیکاری و نابرابری فراهم میشه نه در شرایط مطلوب .... چرا در جایی مثل اردبیل که استان مرزیه این گروگان گیری ها راهزنی ها رخ نمیده؟
دلیل این مساله جز اینه که بستر فعالیت سالم اقتصادی فرهنگی ساکنین(نه به صورت مطلق بلکه در مقایسه با سیستان بلوچستان) فراهم شده است؟
ا امروز در دنیا یک جنگ بیشتر وجود ندارد آنهم جنگ میان "حزب خدا" و" حزب شیطان" است .
در فتنه 88 که در روز عاشورای همان سال به اوج خود رسید موسوی به اهانت کنندگان به سالار شهیدان لقب مردان خدا جو را داد .
آنروز عده ای خودشان را به خواب زدند وحتی آن آقای باصطلاح استاد اخلاق در تلویزون سعی کرد قضیه را به جنگ احمدی نژاد و موسوی تنزل دهد و...
امروز اتحادیه اروپا همزمان خواستار آزادی موسوی و همجنس بازان شده است !!!؟
آن آقای استاد باصطلاح اخلاق آیا حاضر است یک بار فقط یک بار موسوی را محکوم کند یا از موسوی بخواهد تا این بیانیه را محکوم نماید .
اینها دروغ می گویند که شیعه و پیرو قرآن هستند .
امام سجاد (ع) پس از واقعه عاشورا مرزداران اسلام را دعا میکند (صحیفه سجادیه).
امام رضا علیه السلام در مقابل توطئه فضل بن سهل که تظاهر به طرفداری از امام نموده بود اما در واقع هدفش براندازی اسلام بود از مامون دفاع کرد و توطئه فضل را خنثی نمود .همان مامونی که فرند قاتل امام موسی بن جعفر بود همان مامونی که بعدها دو امام را به شهادت رساند.
رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای در موضوع حمله صدام به کویت در سال 69 که همه چیز مهیای انتقام از صدام جنایتکار بود و اتحادیه اروپا و آمریکا (شیطان بزرگ) بیشترین حمایتهای پنهان وآشکار را از ج.ا.ا می نمودند حاضر نشد درآن شرایط از صدام انتقام بگیرد.
بله موسوی وکلیه کسانی که از وی حمایت می کنند در جبهه شیطان هستند و موضوع "همجنس بازی" یک اسم رمز است
رضا
البته اميدوارم من را هم متهم به همدستي با گروهك نكنيد ولي قبول كردن واقعيتها واصلاح اشتباهات منجر به كاهش جرم وجنايت وپيوستن افراد به گروهكهاي تروريستي واراذل واوباش مي شود.
خیلی از اوضاع پرت هستی .
نیما
احسنت
عالی بود.
این ... چیه نوشتی؟؟؟ از خدا نمی ترسی؟؟؟
تو از کجای مطلب خیلی ناراحت شدی ؟؟؟؟!!!
روح الله
مثل كلمه "تقلب" كه به قول اقاي ابطحي اسم رمز اشوب ها بود.
United States
مثل كلمه "تقلب" كه به قول اقاي ابطحي اسم رمز اشوب ها بود.
Iran, Islamic Republic of
شه جالب!!!
مجید
Iran, Islamic Republic of
از کجا معلوم سایت کلمه را هم جنس بازان اداره نمی کنند 0
احسنت
سلام من در استان سیستان بلوچستانی در سطح مدیریت خدمت کرده ام و وابستگی حزبی ندارم استدلال شما را اصلا قبول ندارم. از دلایل اصلی وجود نا امنی در شرق کشور موضوع فقر و تبعیض است. حکومت مرکزی. بر اساس اطلاعات و تحلیل های غلط و مغرضانه سیستانی ها تصمیم می گیرد. اگر این موضوع اصلاح گردد، تمام مشکلات بر طرف خواهد شد والا وضع به همین منوال است....
دقیقا درسته، خوزستان هنوز آب نداره!!! دیگه چه برسه به مردم فقیر سیستان، چه ربطی داره تا کسی اعتراض میکنه از شهید و... حرف می زنید. خجالت نمی کشید این همه فساد تو مملکته بعد اسم شهید میارید؟
علی
خیلی کاربد بود
علي
همه چيز را يه جوري به جناح اصلاح طلب ربطش مي دي. نه خدا مي شناسي نه دين داري نه آزاده هستي. خدا ازتون نگذره