يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۸
۱۱

عضو حزب منحله: بچه های ما در کنار مهاجرانی برمی‌گردند!

سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 373770
یک عضو ارشد حزب منحله مشارکت از «یک ابراز وجود قدرتمند دیگر» توسط عناصر این حزب در آینده نزدیک خبر داد.
عضو حزب منحله: بچه های ما در کنار مهاجرانی برمی‌گردند!
گروه سیاسی جهان نيوز ـ این فرد، چندی پیش در یک مراسم افطاری که با حضور تعدادی از اعضای آن حزب، سازمان منحله مجاهدین انقلاب اسلامی، تعدادی از محکومان فتنه و دیگر اصلاح طلبان برگزار شده بود، انتصاب تعدادی از اعضای حزب منحله مشارکت در مناصب بالای اجرایی ظرف یکسال گذشته را پاسخی عملگرایانه و محکم به کسانی که در آرزوی انحلال این حزب بودند دانست و اضافه کرد که در آینده‌ای نزدیک نیز با بازگشت تعدادی از عناصر (فراری) حزب منحله مشارکت از خارج، پاسخ کوبنده تری خواهیم داد.

این عنصر فتنه گر در پاسخ به «حساس بودن دستگاه قضایی کشور» نسبت به آن حزب منحله و احتمال بازداشت عناصر مورد بحث، اظهار داشت: «برای این قضیه هم تدبیر شده و قرار است بچه های ما در کنار عطاء الله مهاجرانی برگردند و چون اصولگرایان حساسیت شدیدی نسبت به مهاجرانی دارند، همه توجهات به سمت او معطوف شده و برگشت بچه های ما تحت الشعاع وی قرار خواهد گرفت.»

این عضو شاخص حزب منحله مشارکت اضافه کرده است:«بازگشت مهاجرانی در واقع یک نیاز مبرم برای برخی جریان ها داخل دولت هم هست تا در کنار تلاش برای بهبود روابط خارجی، مانوری داخلی در قالب یک «آشتی ملی» (؟!) هم به عمل آورد و به همین جهت از درخواست عطاء الله مهاجرانی برای بازگشت به کشور استقبال کرده اند که برای خود مهاجرانی نیز غیر منتظره بوده است!»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


منتقد بی سواد بی شناسنامه
Iran, Islamic Republic of
این بچه ها(ونه آقایان و آقا زاده ها) یک چند مدت از سال 84 - 85 به دلیل حاکم شدن فضای بسته در جامعه( ونه برای هواخوری ) و برای ادامه تحصیل(ونه گرفتن یه مدرک از دانشگاههای درجه چندم) با قبول مشقات فراوان جلای وطن کرده وغم غربت به خارج کوچ کردند(فرار مغزها!) وبرخی هم در رسانه های بی طرف مثل بی بی سی، صدای آمریکا و... مشغول خدمت رسانی شده وحمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران شده واکنون با رویش شکوفه های تدبیر وامید در دلها در کنار وزیر اسبق واحتمالا با عزیزانی چون: مخملباف، سازگارا، حقیقت جو، گنجی، مزروعی و... (که هیچ توهینی را به نظام روا نکرده و در فتنه 88 هیچ نقشی نداشته اند )سرافراز و دل آرام به مام میهن باز می گردند.
امید است که با بکارگیری آنها در مناصب حساس وبالا و حاکمیت شایسته سالاری از انبوه دانش وتوانشان بهره وافر نصیب کشور شود.
عزيز
سلام
همي كم داريم كه اي ... پاشه برگرده به كشور ...
سعيد110
Iran, Islamic Republic of
مگر مهاجراني به ... نپیوسته بود؟!!
ولي ترديدي وجود ندارد......
خدا شفا بده این قلبهای مریض و عقلهای ناتوان را
مگر مهاجرانی نبود که در جشنواره الجنادریه به درجه پادویی ملک عبدالله رسید حالا پادوی ملک عبدالله که خودش پادوی انگلیسه چطور شده که فیلش یاد هندوستان کرده؟
4 ساله
ما هم برای آمدنش خوشحال هستیم که با پای خودش داره میاد وبرای وی وبچه هایش تدبیر کرده ایم منتظریم مشرف ....
خب بیاد برگرده سلولش آماده است میره آب خنک خیانتش رو میخوره!
Netherlands
به زودی صد نفر از فتنه گران و افساد طلبان به دست مردم به دار مجازات آویخته خواهند شد.
کریمی
این همه اخبار شنیدنی تو دنیا هست ...
آخه جهان ... این گونه اخبار از مهره های سوخته فراموش شده چه سودی دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه مگه قحطی خبر اومده که باید اسم مهاجرانی را بشنویم !!!!
اعلام این مطلب را باید به فال نیک گرفت اگر قصد بازگشت همه مهاجران سیاسی به میهن جدی باشد ایده بسیار خوبی است اگر دچار خطا و اشتباهی هم شده باشند قابل اغماض است و اگر جرمی مرتکب شده باشند هم قوه محترم قضائیه رسیدگی خواهد کرد پذیرش چنین حرکتی از سوی مسئولین نظام به نفع کشور بوده و اعتبار بین المللی دولت را افزایش خواهد داد ./
بسمه تعالی
آقای مهاجرانی به سمت انگلیس مهاجرت کرده وخئدش را سوزانده است . چگونه رویش خواهد شد به ایران برگردد ودر چشم مردم بزرگوار ایران نگاه گند؟ شرم بر افرادی که قدر نعمت جمهوری اسلامی را ندانستند وبه شیطان بزرگ وشیطان پیر پناهنده شدند.