دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
جزئیات 2 بخشنامه جدید خودرویی گمرک؛

تعیین ارزش سواری‌های وارداتی

شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۹
کد مطلب: 353152
گمرک ایران در بخشنامه های جداگانه ای به مدیران کل و مدیران اجرایی گمرکات، خواستار تعیین ارزش گمرکی خودروهای وارداتی چینی و کره ای شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، گمرک ایران در بخشنامه ای به مدیران کل و مدیران گمرکات اجرایی کشور خواستار تعیین ارزش سواري هاي چيني مدل SABRINA E 150 و SENOVA و  C70G سال 2014 شد.
 
در این بخشنامه آمده است: در اجراي تبصره 6 قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره 529 مورخ 92.12.20 كميته مشترک گمرک ايران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش 3 مدل سواري SENOVA و SABRINA ساخت چين ارسال مي شود. خواهشمند است دستور فرماييد ارزشگذاري سواري وارداتي مربوطه با توجه به ارزش هاي اعلام شده و با در نظر گرفتن كرايه حمل و بيمه انجام گيرد.
 
بر پایه این گزارش، در بخشنامه دیگری آمده است: در اجراي تبصره 6 قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره 529 مورخ 92.12.20 كميته مشترک گمرک ايران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش سواري HYUNDAI I 40 سال 2014 ساخت كره جنوبي ارسال مي شود. خواهشمند است دستور فرماييد ارزشگذاري سواري وارداتي مربوطه با توجه به ارزش هاي اعلام شده و با در نظر گرفتن كرايه حمل و بيمه انجام گيرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *