جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

کاهش۱۵درصدی‌کشته‌های‌سرصحنه درنوروز

جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 352861
فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به کاهش ۱۵درصدی کشته‌های سر صحنه ‌تصادفات نوروز۹۳ گفت: امیدواریم تا پایان سال شاهد کاهش ۲۰ درصدی تلفات جاده‌ای باشیم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی کشور در حاشیه دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی از مرکز کنترل و ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اعلام این مطلب افزود: خوشبختانه طرح نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی از ۲۵ اسفند سال ۹۲ آغاز شد.

وی افزود: این طرح در نیروی انتظامی و با همکاری دستگاه‌های متولی حمل و نقل و سازمان‌های امداد و نجات و همکاری و همیاری خوب مردم به اجرا درآمد و تا پایان روز ۱۶ فروردین ادامه خواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به کاهش جرائم در سال گذشته گفت: برای مثال ما در چهارشنبه آخر سال شاهد کاهش ۴۰ درصدی حوادث بودیم و ادامه این روند خوب را در موضوع راهنمایی و رانندگی با آغاز سفرهای نوروزی شاهد بودیم.

احمدی‌مقدم خطاب به لاریجانی رئیس مجلس گفت: ما در سال ۸۴ شاهد کشته شدن ۲۸ هزار نفر در جاده‌های کشور بودیم که با مجموع اقدامات انجام شده این میزان به کمتر از ۱۸ هزار نفر رسیده است.

وی اظهار امیدواری کرد: در سال ۹۳ با انجام چند اقدام نظیر سرعت خروج ناوگان فرسوده، توسعه حمل و نقل عمومی و فرهنگ‌سازی بتوانیم از میزان کشته‌ها و تلفات جاده‌‌ای بیشتر بکاهیم.

احمدی‌مقدم ابراز امیدواری کرد که در سال ۹۳ شاهد کاهش ۲۰ درصدی تلفات جاده‌ای باشیم و پشتوانه این ابراز امیدواری را کاهش ۱۵ درصدی تلفات سر صحنه وقوع تصادفات در نوروز ۹۳ عنوان ک
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *