يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۲

نظر جهانبخش درباره پیوستن به منچستر

جهانبخش: منچسترروياي بزرگی است اما لیگ آلمان را دوست دارم
سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب: 350739
عليرضا جهانبخش در خصوص اينکه گفته مي‌شود باشگاه منچستر يونايتد براي فصل آينده روي وي نظر دارد، گفت: واقعيت اين است که من هم خيلي در جريان اين موضوع نيستم و با مدير برنامه‌هايم نيز صحبتي در اين خصوص نداشته‌ام. اين بحث يبشتر در رسانه‌ها وجود داشته و من هم از طريق رسانه‌ها از ريز اين موضوع مطلع شدم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مهاجم ملي‌پوش نايمخن هلند گفت: پيوستن به منچستر مي‌تواند آرزوي هر فوتباليستي باشد، با اين حال دست نيافتني هم نيست و من هم تلاش مي‌کنم تا حتماً به اهداف بزرگي که دارم برسم.

وي ادامه داد: اگر اين اتفاق رخ دهد خيلي خوب است چون پيوستن به اين تيم انگليسي مي‌تواند آرزوي هر فوتباليستي باشد، با اين حال دست نيافتني هم نيست و من هم تلاش مي‌کنم تا حتماً به اهداف بزرگي که دارم برسم.

جهانبخش يادآور شد: هدف اولم در اروپا به طور قطع اين است که به تيم‌هاي بزرگ اروپا برسم و تيم نايمخن هلند را انتخاب کردم تا به اين هدف بزرگ برسم و اميدوارم با تلاشي که مي‌کنم به آن برسم.

مهاجم نايمخن در مورد اينکه به کدام ليگ در اروپا علاقه دارد، گفت: به شخصه ليگ آلمان را دوست دارم چون بازيکنان هلندي زيادي در اين کشور هستند و بازي‌ام نيز شباهت زيادي به سبک فوتبال آلمان دارد اما بايد ببينيم در آينده چه پيش خواهد آمد.

جهانبخش در پاسخ به اين سؤال که در صورت پيوستن کي‌روش به منچستر يونايتد، اين موضوع تا چه اندازه براي او اهميت خواهد داشت، گفت: به نظر خودم به شخصه اگر بتوانم در تيم ملي بازي‌هاي خوبي را انجام دهم، به طور حتم شانس‌هاي بزرگ زيادي هم در آينده به سراغ من خواهند آمد. نگاه کوتاه مدت من فعلا به جام جهاني است از سوي ديگر اينکه کي‌روش گزينه سرمربيگري منچستر مي‌شود، نشان مي‌دهد که تيم ملي ايران از چه امتياز ويژه‌اي سود مي‌برد که امروز يکي از بهترين مربيان دنيا را در اختيار دارد.

وي در خصوص اينکه با توجه به علاقه کي‌روش به او، آيا اين امر در صورت پيوستن سرمربي تيم ملي به تيم انگليسي، ضامن حضور اين بازيکن در اين تيم خواهد بود، گفت: در اين مورد صحبت کردن خيلي سخت است. البته من تلاشم را مي‌کنم تا زيرنظر هر مربي که کار مي‌کنم، بهترين عملکردم را داشته باشم و اميدوارم در برزيل هم همين طور باشد. با اين حال براي آينده اهداف بزرگي دارم.

مهاجم تيم ملي افزود: مي‌گويند کي‌روش علاقه بيشتري به من نسبت به سايرين دارد اما خودم چنين احساسي نداشته‌ام و شايد همبازي‌هايم در اين خصوص حس خاصي داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *