دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

جهانبخش: نایمخن در لیگ هلند می‌ماند

به پیشرفت در اروپا فکر می‌کنم، اما فعلاً به دنبال ثبات هستم
جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 334983
مهاجم ایرانی نایمخن هلند گفت: به پیشرفتم در اروپا فکر می‌کنم اما در حال حاضر هدفم رسیدن به ثبات در تیم باشگاهی‌‌ام در هلند است.
به گزارش جهان، علیرضا جهانبخش در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص اینکه در نظرسنجی یک برنامه ورزشی به عنوان دومین بازیکن تأثیرگذار ایرانی شاغل در خارج کشور انتخاب شده است، گفت: خدا را شکر که مردم چنین نظری داشتند و برای من این نظر مردم باعث خوشحالی و افتخار است، البته تمام لژیونرهای ایرانی که در خارج از مرزهای ایران فوتبال بازی می‌کنند، فوتبالیست‌های خوب و قابلی هستند چراکه در غیر اینصورت هیچگاه فرصت بازی در اروپا نصیب‌شان نمی‌شد.

وی ادامه داد: اشکان دژاگه که به عنوان اولین نفر انتخاب شد در انگلیس در سطح اول فوتبال جهان بازی می‌کند، ضمن اینکه شرایط خوبش در تیم ملی نیز باعث شد تا نظر مردم روی تأثیرگذاری این بازیکن بیشتر از سایر لژیونرها باشد. با این شرایط در بین سایر بازیکنان ایرانی شاغل در خارج به عنوان دومین نفر انتخاب شدم که جا دارد به خاطر این انتخاب از مردم کشورم تشکر کنم که لطف‌شان همیشه شامل من بوده است و در نهایت امیدوارم بتوانم همچنان به این عملکرد مثبتم ادامه دهم تا همیشه باعث سربلندی تمام ایرانی‌ها باشم.

جهانبخش در مورد تعریف و تمجید رسانه‌های هلندی از وی و اینکه از او به عنوان یکی از ۵ نقل و انتقال فوتبال هلند نام می‌برده می‌شود، یادآور شد: چون وضعیت تیمی‌مان خوب نیست همیشه خودم تلاش می‌کنم تا عملکرد خوبی داشته باشم و بتوانم بازیکن تأثیرگذاری در ترکیب تیمی نایمخن باشم. با اینکه در انتهای جدول هستیم اما با همه هم‌تیمی‌هایم متحد شده‌ایم تا در نیم‌فصل دوم شرایط خود را در جدول بهبود ببخشیم.

وی افزود: علاوه بر این سعی می‌کنیم در جام حذفی هم به شرایط خوب خود ادامه دهیم. در حال حاضر در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی هستیم و برای رسیدن به مرحله بعدی باید پس از تعطیلات به میدان برویم. این شرایط به اضافه گلزنی‌هایم باعث شده است تا رسانه‌های هلندی اینطور تحلیل کنند و از اینکه به عنوان یک ایرانی از من تعریف و تمجید می‌شود بسیار خوشحالم و در نهایت امیدوارم به شرایط خوبم در لیگ برتر هلند ادامه دهم.

مهاجم ایرانی نایمخن هلند در مورد اینکه آیا دیگر باید سقوط نایمخن به زیرگروه لیگ هلند را با شرایطی که وجود دارد، پذیرفت یا خیر، گفت: خیر، چون هنوز اختلاف زیادی با تیم‌های بالاتر از خود نداریم، ضمن اینکه در هلند تنها یک تیم مستقیم سقوط کرده و ۳ تیم دیگر به پلی‌آف می‌روند. اگر بتوانیم در نیم‌فصل دوم استارت خوبی بزنیم به طور حتم برای ماندن همچنان امیدواری خواهیم داشت.

وی افزود: قراردادم با نایمخن ۳ ساله است اما قطعا به پیشرفتم در اروپا فکر می‌کنم. باشگاه هلندی سرمایه‌گذاری خوبی روی من کرده است و در این خصوص همه چیز به شرایطم در آینده بستگی دارد، هرچند که در حال حاضر به ثبات و روند رو به رشدم در این تیم فکر می‌کنم.

مهاجم سابق داماش در خصوص شرایط این تیم گفت: از مشکلات داماشی‌ها خبر دارم و البته اینطور که شنیده‌ام قرار است از یکی دو روز دیگر دوباره تمرینات این تیم آغاز شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *