يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

سوابق در انتخابات تعیین‌کننده است!

يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 350215
رئیس سابق کمیته روئینگ شانس خود را برای ریاست فدراسیون قایقرانی بالا می‌داند و می‌گوید سوابق تعیین‌کننده است.
به گزارش جهان، عمران پورعسگرپرست در گفت‌وگو با فارس، درباره ثبت‌نامش در انتخابات فدراسیون قایقرانی، گفت: دنیامالی به همه ما که به نوعی همرزمانش هستیم گفت هر شخصی تمایل دارد ثبت‌نام کند. حمایت از شخص خاصی هم مطرح نیست و من امروز ثبت‌نام کردم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در دوره قبل ثبت‌نام کرده و آیا دلیلش حضور دنیامالی بود، اظهار داشت: با توجه به حضور دنیامالی من ثبت‌نام نکردم. از طرفی منتظر استفساریه مجلس بودیم، اما سازمان بازرسی اعلام کرد این نظر مشورتی است. من منتظر بودم صاحب فدراسیون، قایقرانی را تحویل بگیرد.

رئیس سابق کمیته روئینگ در پاسخ به این سوال که اسبقیان که پیش از این در رأس فدراسیون بوده ثبت‌نام کرده و شانس انتخابش را در مقابل وی به چه اندازه می‌بیند، تصریح کرد: سوابق تعیین‌کننده است. ما از خانواده قایقرانی بودیم و با حمایتی که دنیامالی داشت توانستیم بعد از ۵۰ سال سهمیه المپیک بگیریم. قهرمانی جهان توسط ورزشکاران تکرار شد و در ادامه در روئینگ دو سهمیه گرفتیم. این رزومه پشتوانه است. در روئینگ که بودم با روسای فدراسیون‌ها تعامل خوبی داشتم و برای انتخاب امیدوار هستم.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۲۱۲۲۴۰۰۱۲۴۰#sthash.E۷oKEZia.dpuf
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *