يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

حقوق‌‎ معوقه ورزشکاران پرداخت می‌شود

شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب: 333928
دبیر فدراسیون قایقرانی از پرداخت حقوق‌‎ معوقه ورزشکاران این رشته ورزشی تا پایان هفته جاری خبر داد.
حقوق‌‎ معوقه ورزشکاران  پرداخت می‌شود
به گزارش جهان، مسعود مهدوی‌نیا در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه اردوهای تیم ملی آب‌های آرام از روز گذشته (جمعه) آغاز شده است، اظهار داشت: تعدادی از ورزشکاران در تمرینات روز گذشته حضور پیدا کردند و برخی هم هنوز به اردوی تیم ملی نیامده‌اند.

وی ادامه داد: با ورزشکارانی که به اردوی تیم ملی نیامدند تماس می‌گیریم و علت این اتفاق را از آنها جویا می‌شویم. البته برخی از ورزشکاران در راه هستند که به زودی در دریاچه آزادی حاضر خواهند شد. بعضی از ورزشکاران هم مشکل تردد دارند. البته با هیئت‌های استانی در مورد افرادی که در اردوی تیم ملی حضور ندارند، تماس می‌گیریم و در این مورد از آنها توضیح خواهیم خواست.

دبیر فدراسیون قایقرانی با بیان اینکه مشکلات خوابگاه و خوراک ورزشکاران برای این اردو رفع شده است، یادآور شد: گواری، سرپرست جدید فدراسیون قایقرانی با افشارزاده، دبیرکل کمیته ملی المپیک نامه‌نگاری‌هایی در این مورد کرده است. قرار شد خوابگاه کمیته ملی المپیک و غذاخوری منوی شماره یک ورزشگاه آزادی در اختیار ملی‌پوشان قایقرانی قرار بگیرد. به واقع این بهترین امکانات موجود بوده که در اختیار فدراسیون قایقرانی قرار گرفته است.

وی در خصوص مشکلات مالی خاطرنشان کرد: گواری به دنبال حل این مشکلات و گرفتن بودجه لازم است. به زودی و در هفته جاری بودجه به فدراسیون تخصیص داده خواهد شد و حقوق‌‎ معوقه ورزشکاران هم تا پایان هفته جاری به آنها نیز پرداخت می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *