دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

دلخوري آبی پوشان از قلعه‌نوعي

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 349900
اشتباه سيدمهدي رحمتي در ديدار مقابل الريان قطر هيچ جاي توجيهي نداشت و به همين دليل بايد گفت که اشتباه اين دروازه‌بان سبب شد تا آبي‌پوشان در دومين گام از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا دومين شکست را پذيرا باشند
به گزارش جهان به نقل از نود، اشتباه سيدمهدي رحمتي در ديدار مقابل الريان قطر هيچ جاي توجيهي نداشت و به همين دليل بايد گفت که اشتباه اين دروازه‌بان سبب شد تا آبي‌پوشان در دومين گام از رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا دومين شکست را پذيرا باشند و به شرايط نامطلوب برسند. اما امير قلعه‌نوعي چه در بين دو نيمه و چه پس از پايان بازي انتقادي از دروازه‌بان تيمش نداشت و با وجود اين که اشتباه رحمتي جاي هيچ‌گونه دفاعي نداشت، اما ترجيح داد در اين خصوص سکوت کند و انتقادي از رحمتي نداشته باشد. اما همين موضوع سبب شد تا برخي بازيکنان استقلال حسابي ناراحت شوند. البته اين ناراحتي بيشتر جنبه حسادت داشت زيرا قلعه‌نوعي بارها از آنها انتقاد کرد و حالا آنان انتظار داشتند پس از پايان بازي مقابل الريان سرمربي تيم تبعيض قائل نشود و حسابي به عملکرد رحمتي خرده بگيرد!

اين بازيکنان پس از اين که متوجه شدند قلعه‌نوعي قصد ندارد انتقادي به دروازه‌بان تيم داشته باشد. طي صحبت با يکديگر به اين موضوع اشاره داشتند که اگر آنها جاي رحمتي بودند و چنين اشتباهي مرتکب مي‌شدند آن‌وقت بايد در رختکن کلي بد و بيراه مي‌شنيدند و باخت تيم به گردن آنها مي‌افتاد. البته اين بازيکنان معتقد بودند که رفتاري که قلعه‌نوعي با رحمتي داشت اصولي‌تر است و نبايد به خاطر يک اشتباه بازيکن را مورد شديدترين انتقادات قرار داد زيرا همين بازيکن ممکن است يک روز زمينه‌ساز پيروزي تيم شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *