دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۷
۲
گزارشی از پشت پرده اتفاقات تیم ملی و استقلال؛

حذف نکونام جواب حذف رحمتی!

پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب: 269414
این روزها بحث درباره اختلافات دو بازیکن استقلال یعنی سید مهدی رحمتی و جواد نکونام فراوان است اما هر دو به روش خاص و ماهرانه ای سعی دارند از بازتاب های این ماجرا بکاهند.
حذف نکونام جواب حذف رحمتی!
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، امیر قلعه نویی سرمربی استقلال ابتدا قصد ورود به این بازی را نداشت اما صحبت های رحمتی با وی، او را نیز خواسته به این داستان کشاند تا جواد نکونام مغضوب قلعه نویی شود.

قلعه نویی جدال از راه دور با کی روش را با حذف نام نکونام از فهرست 18 نفره استقلال برای دیدار با پیکان آغاز کرد؛ اتفاقی که شاید به جدایی جواد نکونام از جمع آبی پوشان منجر شود.

یک منبع آگاه در باشگاه استقلال درباره این جدال زیر پوستی گفت: «ظاهرا امیر قلعه نویی از زبان رحمتی شنیده که نکونام مسبب اصلی مذاکره فدراسیون با دانیال داوری برای حضور در دروازه تیم ملی و قهر رحمتی بوده و به همین دلیل از دست نکونام ناراحت است.»

این فرد آگاه اضافه کرد: «بعد از بازی استقلال و پرسپولیس قلعه نویی از عملکرد نکونام رضایت نداشت و معتقد بود که این بازیکن با برخی اشتباهات خود استقلال را در آستانه شکست در دربی قرار داده است.»

امیر قلعه نویی فردای دربی در جلسه ای با دستیاران خود اعلام می کند که قصد بیرون گذاشتن نکونام از لیست 18 نفره بازی با پیکان را دارد؛ موضوعی که عملی شد و نکونام البته هنوز واکنشی به آن نشان نداده است.

قلعه نویی این روزها در محافل دوستانه خود از بازکن لالیگایی تیمش انتقاد می کند و این عصبانیت وی زمانی بیشتر شد که به او گفتند نکونام علیه وی و رحمتی نزد کی روش بد گویی کرده است.

قصه این اختلافات چند هفته قبل زمانی شدت گرفت که جواد نکونام نزد مدیریت باشگاه استقلال از برخی شوخی های کلامی رایج در تمرینات انتقاد کرد؛ شوخی هایی که ردپای رحمتی نیز در آنها مشهود بود. البته قلعه نویی در آن مقطع به حمایت از نکونام پرداخت و در صحبت های خود با این بازیکن اعلام کرد که در تیم تحت رهبری وی چنین شوخی هایی جایز نیست.

از سوی دیگر این بحث مطرح است که برخی از اطرافیان استقلال در ایجاد فاصله قلعه نویی با نکونام نقش داشته اند و یک نفر آنها که در بحث نقل و انتقالات بازیکن ید طولایی دارد به این موضوعات دامن زده است و حتی در پایان یکی از بازی های بیرون خانه استقلال که این تیم در غیاب نکونام به پیروزی می رسد در رختکن و با شادی فریاد می زند: «دیدید بدون نکونام هم می توانیم ببریم!»

تمام این شنیده ها در نهایت به یک سوال بی پاسخ می رسد؛ عاقبت نکونام که با کلی سر و صدا به استقلال آمد، در این تیم که قلعه نویی حرف اول و آخر آن را می زند و این روزها حامی رحمتی هست چه می شود؟ آیا این موضوع که جواد در استقلال به ته خط رسیده را باید باور کرد؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مشكل نه نكونامه نه رحمتي نه اميرخان.اشكال ازكيروشه كه ميخواد ناكاميشو يه جورديگه جبران كنه
مجید
چون استقلال امسال رویایه همه میخوان خرابش کنن!