دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

ماتئوس: اوزیل در خطر از دست دادن جام‌جهانی است

سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 347867
کاپیتان سابق تیم ملی آلمان معتقد است که اوزیل در صورت بهتر نشدن احتمال دارد جام‌جهانی ۲۰۱۴ را از دست دهد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، مسوت اوزیل در آخرین روزهای فصل جابه‌جایی تابستانی با رقم بالایی از رئال مادرید جدا شد و به آرسنال پیوست تا به عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه توپچی‌ها انتخاب شود.

او در ابتدا بازی‌های خوبی را برای آرسنال به نمایش گذاشت و ستایش همگان را برانگیخت. او یک تنه آرسنال را که در دیدار نخست فصل جدید لیگ جزیره متحمل شکست شده و در بحران فرورفته بود، نجات داد و با پاس‌های دیدنی خود زمینه‌ساز صعود تیمش به صدر جدول رده‌بندی شد. این روزها هافبک ملی‌پوش ژرمن‌ها در اوج به سر نمی‌برد و دچار افت محسوسی شده است. همین مسئله باعث شده آرسنال هم خوب نتیجه نگیرد و صدر جدول رده‌بندی را از دست بدهد.

عملکرد ضعیف اوزیل در بازی‌های اخیر آرسنال باعث شده است تا انتقادهای رسانه‌های انگلیسی از او زیاد شود و حتی بعضی از آنها از احتمال دعوت نشدن او به تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل سخن به میان آورند.

لوتار ماتئوس، ستاره سابق تیم ملی فوتبال آلمان معتقد است که اوزیل احتمال دارد جایگاه اصلی خود را در تیم ملی فوتبال آلمان از دست دهد و در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به نیمکت ذخیره‌ها منتقل شود.

ماتئوس در سخنانی که روزنامه دیلی میل انگلیس منتشر کرد، گفت: اوزیل احتمال دارد در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل حضور نیابد. اگر اوزیل در اوج باشد کمک زیادی به تیم ملی آلمان خواهد کرد اما او در هفته های اخیر افت محسوسی داشته و از روزهای اوج خود فاصله گرفته است همین مسئله چه بسا باعث شود تا شانس حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را از دست دهد.

او افزود: در شرایط کنونی اگر این اختیار را به من دهند تا بین تونی کروس هافبک بایرن مونیخ و مسوت اوزیل یکی را انتخاب کنم بدون شک کروس را برمی‌گزینم.

تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ با تیم‌های غنا، آمریکا و پرتغال همگروه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *