دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

کارلوس به دنبال اسپانسر براي جام‌جهاني

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 349467
کارلوس کي‌روش سرمربي پرتغالي تيم‌ملي براي تمرينات دو بازي با کويت و گينه هيچ اعتنايي به لباس‌هاي تمريني آل‌اشپورت نداشته و آن را بر تن نکرد.
به گزارش جهان به نقل از نود، کارلوس کي‌روش سرمربي پرتغالي تيم‌ملي براي تمرينات دو بازي با کويت و گينه هيچ اعتنايي به لباس‌هاي تمريني آل‌اشپورت نداشته و آن را بر تن نکرد. وضعيت به گونه‌اي بود که سرمربي تيم‌ملي در اين دو مسابقه با لباس شخصي روي نيمکت نشست و بايد منتظر ماند و ديد که ماجراي اختلاف او با اسپانسر البسه تيم‌ملي در جام‌جهاني به کجا خواهد رسيد. اسپانسري که مرد پرتغالي به آنها اعلام کرد، فقط در ازاي دريافت پولي براي تبليغ لوگوي آنها حاضر است آنها را بر تن کرده و روي نيمکت تيم‌ملي بنشيند. روز گذشته يکي از همراهان کارلوس کي‌روش درباره اين ماجرا خبر داد: کي‌روش در سفرهايي که به امارات و قطر داشته و خواهد داشت به دنبال اسپانسري شخصي است تا در صورت به توافق نرسيدن با آل‌اشپورت با لوگوي آنها روي نيمکت جام‌جهاني بنشيند. البته اين پايان ماجرا نبوده و عباس ترابيان سرپرست سابق تيم‌ملي که به هنگام تنظيم قرارداد کي‌روش با فدراسيون حضور داشت در اين باره خبر داد که در يکي از بندهاي قرارداد کي‌روش به صراحت توضيح داده شده که سرمربي تيم‌ملي بايد از همان لباس‌هايي استفاده کند که اسپانسر البسه در اختيار فدراسيون گذاشته است. در کناراين يادآوري‌ها از آل‌اشپورت هم خبر مي‌رسد که کي‌روش بابت پوشيدن لباس‌هاي اين اسپانسر در مسابقات براي هر بازي پنج هزار دلار طلب کرده که آل‌اشپورتي‌ها با اتکا به قراردادي که با فدراسيون دارند و در آن تأکيد شده سرمربي هم بايد اين لباس‌ها را بپوشد زير بار آن نرفته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *