دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

رحمتی خواستار شکایت از باشگاه نفت شد

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 347521
معاون حقوقی باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه با وکالتی که رحمتی به وی داده شکایت او از باشگاه نفت تهران به دادسرای عمومی انقلاب قطعی است، گفت: امکان دارد به دلیل اهانت‌هایی که به باشگاه استقلال شده از طرف این باشگاه نیز شکایت جداگانه دیگری را از نفتی‌ها انجام دهیم.
به گزارش جهان، محسن بزرگی در گفتگو با مهر، در خصوص شکایت باشگاه استقلال از باشگاه نفت تهران به دلیل بیانیه‌ای که این باشگاه علیه سیدمهدی رحمتی صادر کرده، گفت: قصد داریم طی ۲۴ یا ۴۸ ساعت آینده از باشگاه نفت تهران به دلیل اهانت‌هایی که نسبت به مهدی رحمتی و باشگاه استقلال انجام داده به دادسرای عمومی انقلاب شکایت کنیم.

وی در همین افزود: موضوع این حرکت باشگاه نفت تهران موضوعی مجرمانه است و به همین دلیل از این باشگاه به دادسرای عمومی انقلاب شکایت خواهیم کرد. آقایان در باشگاه نفت شاید نمی دانند که الفاظی چون مستهجن و شنیع در چه جایی به کار برده می شود و استفاده بدون دلیل و مدرک از آن چه بار حقوقی دارد؟

معاون حقوقی باشگاه استقلال تاکید کرد: شکایت ما از باشگاه نفت از طرف خود رحمتی کاملاقطعی است چون خود وی امروز با من تماس گرفت و خواست که در این موضوع به عنوان وکیل وی وارد عمل شده و از باشگاه نفت شکایت کنم بنابراین مطرح شدن این شکایت قطعی خواهد بود. ضمن اینکه امکان دارد به دلیل اهانت هایی که به باشگاه استقلال شده از طرف باشگاه استقلال استقلال نیز شکایت جداگانه دیگری را نیز انجام دهیم که در حال حاضر داریم این موضوع را بررسی می کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که فکر واکنش کمیته انضباطی به این بیانیه چه خواهد بود خاطرنشان کرد: به هر حال کاری که نفتی ها انجام دادند حرکت درست و حرفه ای نبوده است و ما نمی‌دانیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به این بیانیه چه واکنشی خواهد داشت یا نه؟

بزرگی همچنین گفت: اما ما دفاعیات مستدل و خوبی در مورد آن حرکت مهدی رحمتی داریم که ثابت می‌کند بر خلاف ادعای آقایان در باشگاه نفت تهران عمدی نبوده و این موضوع را در کمیته استیناف ثابت خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *