يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۴
۱۷

کسی‌ منتقد قرارداد کرسنت نیست جز حامیان رحیمی!

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 347516
یک روزنامه حامی خانواده آقای هاشمی، منتقدان قرارداد جنجالی کرسنت را از حلقه یاران احمدی نژاد توصیف کرد که به دنبال بازگرداندن او به قدرت هستند!
کسی‌ منتقد قرارداد کرسنت نیست جز حامیان رحیمی!
به گزارش جهان، روزنامه اصلاح طلب آرمان روابط عمومی نوشته است: تا روز ۹ بهمن ۸۴ کمتر کسی از وجود این قرارداد مطلع بود، اما از روز ۱۰ بهمن به بعد ماجرای پیچیده و عجیب کرسنت کلید خورد؛ ماجرایی که بیژن زنگنه وزیر کنونی نفت را به واکنش واداشت. زنگنه درباره دلایل امضای این قرارداد اظهار کرد: «در مساله کرسنت جریان‌های دلالی مهمی‌ را در آن دخیل می‌دانم و خیلی هم مایل نیستم که مساله را باز کنم ولی یک جریان قوی در منطقه ما وجود دارد که تصمیم دارد تا از صدور گاز طبیعی ایران به امارات متحده عربی جلوگیری کند. فکر می‌کنم مسئولان دولت فعلی و شخص رئیس‌جمهوری هم متوجه این نکته شده‌اند. به نظر من به هر قیمتی که شده است باید این سد نرفتن گاز به امارات را بشکنیم.»



این روزنامه با اشاره به سخنان یکی از نزدیکان رحیم مشایی درباره پروند کرسنت، افزوده است: آیا واقعا گشودن مجدد پرونده کرسنت از سوی یک حامی دو آتشه معنایی جز تطهیر برخی اتهامات است که در مورد معاون اول رئیس‌جمهور مطرح است؟ آیا حامیان احمدی‌نژاد هنوز تصور دارند که رئیس دولت‌های نهم و دهم فرصت بازگشت به عرصه سیاسی کشور را دارد؟ نتیجه این تلاش‌ها چیست؟ باید منتظر ماند و دید که در نهایت این تلاش‌ها به کجا خواهد رسید؟

انتساب پیگیری قرارداد کرسنت به حلقه انحرافی در دولت دهم در حالی است که منتقدان اصلی این قرارداد ضدمنافع ملی، سرسخت‌ترین مخالفان جریان انحرافی هم هستند. به نظر می رسد برخی محافل اصلاح طلب در تلاشند تا با ردگم‌کنی، اصل قرارداد کرسنت را به حاشیه ببرند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کلا هر که منتقد این دولته یا بسواد یا افراطی یا مفسد اقتصادی .شما خوبید فقط
م ه جونیوز
آقای زنگنه ماه همیشه پشت ابر نمی مونه ...اگه به وعده خدا ایمان داری باید شاهد رسوایی هم باشی ...به جای عذرخواهی ، دیگران را متهم می کنند...اما تاکی ؟
Iran, Islamic Republic of
بابا اینا از این نگرانن که برای بازگشت احمدی نژاد کسی لازم نیست کاری بکند، همین عملکرد 6ماهشون تو 4 سال دوام داشته باشی احمدی نژاد از 88 هم بیشتر رای خواهد اورد
ايراني
په نه په شما خبيد كه هشت سال مملكت رو به فلاكت و بدبختي و گدايي كشونديد....
بسه ديگه
نه شما خوبید که 16 سال کشور رو به حقارت کشوندید ، 8 ماه با فتنه انگیزی کشور رو به آتش کشیدید ...
کی می خواید دست از خیانت به وطن بردارید ؟
حیف از اسم ایرانی که رو خودت گذاشتی حیف ..!
چند روز دیگه میان مثل داریوش مهرجویی میگن منتقدین ما خر هستن و خلاص...
Iran, Islamic Republic of
نه رحیمی معاون اول دولت عدالت محور مهرورز هم خوبه که همین امروز قرار مجرمیتشش صادر شد.
فقیهی
Iran, Islamic Republic of
سوال اصلی اینجاست که چرا مجلس به کسی که در پرونده کرسنت متهم است رای اعتماد داد.
جواب اصلی اینجاست که اگر رای نمی داد متهم به نــشنیدن صدای ملت می شد ! متهم به سنگ اندازی می شد ...
سرور
از قدیم گفته اند جواب ابلهان خاموشی است.
احمدی نژاد هم هر روز در حال جواب دادن به طایفه خودمچکر است!
س
خاک بر سر ما که هرچی بشه میگویند جریان انحرافی
آدم حرصش میگیره از این همه پررویی . اینکه مثل روز روشنه چه کلاهی گشادتر از فساد 3000 هزار میلیاردی سر کشور گذاشتید . مجلس نباید به این اقا رای اعتماد میداد بلکه باید شکایت میکرد تا قوه قضایی به پروندش رسیدگی کنه
میترا
اینم شیوه ی جدید اعتدالیه !

حالا گیریم حرف شما درست !!
چرا جواب سوالات مطروحه را نمیدید ؟؟؟؟؟؟
چیکار دارید کی سوال میکنه ؟
مجید مجد
United States
بازم کرسنت!
یه عده ظاهرا می خوننن دوباره تو تو تو
عشق من تو توتو
کرسنت من
کرسنتم آرزوست!
محمد محمدی
United States
در قراداد کرسنت پای خیلی از مدیران هم در میانه ولی تنها یاران دکتر احمدی نژاد هستند که بدون هیچ واهمه ی تا اخرین قطره خونشون جلوی این فساد ایستادن و اماج تهمت ها و توهین ها شدن
آشنا
باسلام
بابا شماها دیگه چرا !!!!!!!!یعنی نمی دونید چرا پرونده کرسنت پیگیری نمی شود ؟واقعا نمیدونید ؟!! از روز روشن تر چون آقازاده (م ه ) پشتشه دیگه !! این آقازاده ها بر علیه این نظام و مملکت فتنه به پا کردند کاریشون نداشتند با اون همه سند ومدرک آره بابا !!!!!!
جالبه که همه مشکلات کشور رو تقصیر مشایی میندازن و فتنه گران و مجرمان اصلی رو آزاد گذاشتند