کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کسی‌ منتقد قرارداد کرسنت نیست جز حامیان رحیمی!

12 اسفند 1392 ساعت 8:43

یک روزنامه حامی خانواده آقای هاشمی، منتقدان قرارداد جنجالی کرسنت را از حلقه یاران احمدی نژاد توصیف کرد که به دنبال بازگرداندن او به قدرت هستند!


به گزارش جهان، روزنامه اصلاح طلب آرمان روابط عمومی نوشته است: تا روز ۹ بهمن ۸۴ کمتر کسی از وجود این قرارداد مطلع بود، اما از روز ۱۰ بهمن به بعد ماجرای پیچیده و عجیب کرسنت کلید خورد؛ ماجرایی که بیژن زنگنه وزیر کنونی نفت را به واکنش واداشت. زنگنه درباره دلایل امضای این قرارداد اظهار کرد: «در مساله کرسنت جریان‌های دلالی مهمی‌ را در آن دخیل می‌دانم و خیلی هم مایل نیستم که مساله را باز کنم ولی یک جریان قوی در منطقه ما وجود دارد که تصمیم دارد تا از صدور گاز طبیعی ایران به امارات متحده عربی جلوگیری کند. فکر می‌کنم مسئولان دولت فعلی و شخص رئیس‌جمهوری هم متوجه این نکته شده‌اند. به نظر من به هر قیمتی که شده است باید این سد نرفتن گاز به امارات را بشکنیم.»

‫زنگنه؛ کم ثروت‌ترین وزیر کابینه روحانی‬!


این روزنامه با اشاره به سخنان یکی از نزدیکان رحیم مشایی درباره پروند کرسنت، افزوده است: آیا واقعا گشودن مجدد پرونده کرسنت از سوی یک حامی دو آتشه معنایی جز تطهیر برخی اتهامات است که در مورد معاون اول رئیس‌جمهور مطرح است؟ آیا حامیان احمدی‌نژاد هنوز تصور دارند که رئیس دولت‌های نهم و دهم فرصت بازگشت به عرصه سیاسی کشور را دارد؟ نتیجه این تلاش‌ها چیست؟ باید منتظر ماند و دید که در نهایت این تلاش‌ها به کجا خواهد رسید؟

انتساب پیگیری قرارداد کرسنت به حلقه انحرافی در دولت دهم در حالی است که منتقدان اصلی این قرارداد ضدمنافع ملی، سرسخت‌ترین مخالفان جریان انحرافی هم هستند. به نظر می رسد برخی محافل اصلاح طلب در تلاشند تا با ردگم‌کنی، اصل قرارداد کرسنت را به حاشیه ببرند.

هشدار وزارت اطلاعات درباره سکوت پیرامون کرسنت در جریان رای اعتماد/ زنگنه به دنبال تفاهم بود


کد مطلب: 347516

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/347516/کسی-منتقد-قرارداد-کرسنت-نیست-جز-حامیان-رحیمی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com