دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱

حضور دايي و همسرش در موسسه "محک"

چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 346553
موسسه محک روز سه‌شنبه ميزبان علي دايي و همسرش بود تا کودکان حاضر در اين موسسه با ديدن سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس و آقاي گل فوتبال جهان دقايق هيجان انگيزي را تجربه کنند.
به گزارش جهان به نقل از موسسه محک، علي دايي روز سه‌شنبه   دقايقي را در ميان کودکان حاضر در اين موسسه گذارند.
 موسسه محک در اينباره نوشت: "براي كودكان محك و به خصوص بچه‌‌هاي فوتبال‌دوست، ديدار با يكي از نام آورترين فوتباليست‌هاي ايران، كه بازي‌هاي به يادماندني و درخشان و گل‌هاي زيادي را در كارنامه‌اش دارد، ديداري پر از هيجان و شادي بود.

علي دايي همچون پدري مهربان و دلسوز به همراه همسرش به بخش‌هاي (شيمي درماني- انكولوژي و ...) بيمارستان محك رفت و با بچه‌هاي در حال درمان عكس‌هاي يادگاري گرفت. سجاد ۱۰ ساله يكي از فوتباليست‌هاي كوچك با وي مسابقه رو پايي زدن داد؛ ميلاد ۵ ساله از قراردادي كه در آينده مي‌خواهد با تيم پرسپوليس امضا كند صحبت كرد و تعداد زيادي از والدين از روزهاي گذشته جام جهاني و گل‌هاي خاطره انگيز او صحبت كردند.

در آخر علي دايي به اتفاق كودكان محك، توپ فوتبالي را رنگ‌آميزي كردند و آرزوهايشان را روي آن نوشتند تا در بازار نوروزي محك براي فروش دسته جمعي ارائه شود.

بازار نوروزي با هدف حمايت از كودكان مبتلا به سرطان محك در روزهاي پنج‌شنبه و جمعه ۸ و ۹ اسفند از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب درموسسه محك برگزار مي‌شود. حضور هنرمندان و ورزشكاران در كنار كودكان محك همواره باعث شادي و شعف آن‌ها در مسير درمان است. به اميد حضور همه ياوران در بازار نوروزي محک".

پيش از اين بازيکناني مثل عليرضا حقيقي، جواد نکونام، مهدي رحمتي و ... به موسسه محک رفته بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *