شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
در ادامه تهرانگردی؛

رئیس شورا به منزل شهید طهرانی‌مقدم رفت

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 345329
رئیس شورای شهر تهران در بیستمین تهرانگردی در بازدید منطقه ۴ در منزل شهید حسن طهرانی‌مقدم حضور پیدا کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس،‌ احمد مسجد جامعی در ادامه تهرانگردی خود این بار از منطقه ۴ بازدید کرد.

وی ابتدا بازدیدی را از فرهنگسرای اشراق داشت و سپس در منزل محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور پیدا کرد.

رئیس شورای شهر تهران پس از صرف صبحانه در منزل رضایی، به منزل شهید حسن طهرانی‌مقدم رفت و دقایقی با خانواده وی گفت‌وگو کرد.

همسر شهید طهرانی‌مقدم با اشاره به ویژگی‌های شهید طهرانی‌مقدم با اشاره به حضور رئیس شورای شهر و همراهانش در منزل شهید طهرانی‌مقدم اظهار داشت: انشاءالله قدم‌های شما در صراط مستقیم پایدار باشد و شما به عنوان کسانی هستید که علمدار راه شهدا هستید.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهید حسن طهرانی‌مقدم تاکید کرد: ولایتمداری حاج حسن که بنده نزدیک به ۳۰ سال با وی زندگی مشترک داشتم از جمله خصوصیات این شهید بود.

وی تصریح کرد:‌حاج حسن در تمام فراز و نشیب‌های زندگی مطیع ولایت فقیه بود و از جمله افرادی بود که پس از جنگ و به صورت یک رزمنده شبانه‌روز در خدمت اسلام بود.

همسر این شهید بزرگوار ادامه داد: حاج حسن پس از جنگ کارهای فوق‌العاده‌ای را انجام دادند و با توانمندی و همراهی دوستانش کارهای سختی را در نظام جمهوری اسلامی انجام دادند.

وی گفت: شهید طهرانی‌مقدم بارها به این موضوع تاکید داشتند که این توفیقات از فضل خداوند بوده است.

وی در ادامه با اشاره به یک خاطره از حضور حاج حسن در کشور لبنان اشاره کرد و گفت: در دیدار با سیدحسن نصرالله وی خطاب به حاج حسن گفت: چنین دانشمندانی در خارج از مرزهای ایران شناخته‌تر شده هستند اما در داخل ایران اینگونه نیست.

همسر شهید طهرانی‌مقدم در پایان با اشاره به ویژگی‌های فرزندان طهرانی‌مقدم گفت: بچه‌ها مطیع ولایت فقیه بودند و هم اکنون در قسمت‌هایی از کشور مشغول به کار هستند و جز سرافرازی و افتخار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چیزی دیگری نمی‌خواهند.

به گزارش فارس در ادامه این دیدار احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران لوحی را به پاس زحمات شهید طهرانی‌مقدم و همسرش به وی تقدیم نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *