سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۱

دعوتنامه تروریست انگلیسی برای سعودیها

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۰۲
کد مطلب: 345292
یک تروریست انگلیسی با انتشار ویدئویی در یوتیوب از تکفیری‌های عربستانی خواسته به جنگ سوریه بپیوندند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، انتشار ویدئویی در پایگاه اشتراک‌گذاری ویدئویی یوتیوب به نگرانی‌های پیشین مقامات امنیتی انگلیس مبنی بر بازگشت تروریست‌های سوری به خاک انگلیس و انجام اقدامات تروریستی در آنجا دامن زده است.

یک تروریست انگلیسی که خود را «ابوبکر» معرفی می‌کند از تکفیری‌های عربستانی خواسته عازم سوریه شوند و به جنگ در سوریه به عنوان یک شغل نگاه کنند.

پایگاه خبری العالم به نقل از روزنامه انگلیسی دیلی‌استار سخنان ابوبکر را اینگونه نقل می‌کند: «این یک شغل است و شما پس از یک روز سخت کاری نمی توانید پاهایتان را روی هم بیندازید و وظیفه یک مرد مسلمان، جهاد برای خداوند در سوریه است. این کشور به زمینه‌ای برای تجربیات تبدیل شده است.»

ابوبکر یکی از ۶۰۰ تروریست مسلح انگلیسی است که در سوریه در حال جنگ هستند. پلیس مبارزه با تروریسم انگلیس در سایه نگرانی‌های مقامات امنیتی انگلیس از بازگشت این تروریست‌ها به خاک انگلیس اقدامات امنیتی را تشدید کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م
Iran, Islamic Republic of
باسلام
همه انگلیسیها همین طوری هستند
پس بهتر است در روابط با این مردم استعمار گر و دولت استعماری آنها
هوشیار باشیم
و باغ قلهک را پس بگیریم