چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

عوامل قعرنشینی مس را معرفی کردیم

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب: 345040
مدیرعامل باشگاه مس کرمان می‌گوید شواهد و مدارکی در اختیار دارد که عواملی خارج از اراده این باشگاه، باعث قعرنشینی تیم فوتبال این باشگاه در جدول رده‌بندی سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر شده‌اند. وی همچنین می‌گوید فدراسیون باید جلوی این عوامل را می‌گرفت که مس به این روز دچار نشود.
به گزارش جهان، اکبر ایرانمنش در گفتگو با مهر، درباره آخرین شرایط تیم فوتبال مس کرمان در آستانه بازی با سپاهان اصفهان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تیم ما بعد از شکست برابر تراکتورسازی در فینال جام حذفی تمریناتش را مرتب انجام داده است. بازیکنان مصمم هستند تا بتوانند مقابل سپاهان حداکثر امتیاز را کسب کنند و به آینده امیدوار بمانند.

وی درباره احتمال شکست خوردن مس برابر تیم سپاهان خاطرنشان کرد: مگر تیم ما برابر دیگر تیم‌های بالای جدول مثل استقلال، تراکتورسازی و فولاد بد بازی کرد؟ مس کرمان واقعا چیزی کمتر از تیم‌های صدر جدول ندارد. کارشناسان هم اذعان دارند که تیم ما باید در رده اول تا هشتم جدول قرار می‌گرفت ولی به خاطر بعضی از مسائل پیش آمده، به انتهای جدول رسیدیم.

مدیرعامل باشگاه مس در پاسخ به این سئوال که "اگر مس به لیگ دسته اول سقوط کند، آینده این تیم چه می‌شود"؟، تاکید کرد: ما به سقوط فکر نمی‌کنیم. ضمن اینکه آینده را آینده مشخص می‌کند و باید منتظر تصمیمات هیات مدیره و مدیران بالاتر بمانیم.

ایرانمنش در ادامه در خصوص اینکه فدراسیون فوتبال برای باقی ماندن مس در لیگ برتر قول همکاری داده و ممکن است این تیم با کمک فدراسیون در لیگ برتر بماند، گفت: این دیگر به سیاست فدراسیون فوتبال بستگی دارد که چه سیاستی را اعمال کند. ما دلایل و مدارک مختلف و متعددی داریم که عواملی خارج از اراده باشگاه باعث لطمه خوردن ما شده است. ما این دلایل را به فدراسیون فوتبال ارائه کردیم و حتی به آنها نامه هم زدیم.

وی افزود: باید جلوی این مسائل که به ما لطمه زده است، گرفته می‌شد تا مرحله دوم و مرحله سوم این اتفاقات رخ ندهد.

مدیرعامل باشگاه مس در پاسخ به این سئوال که "خواسته باشگاه مس در قبال این لطمه‌ خوردن‌ها چیست"؟ یادآور شد: ما این خواسته را با فدراسیون فوتبال مطرح می‌کنیم.

ایرانمنش در پایان درباره احتمال خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری از طرف باشگاه مس در صورت سقوط به لیگ دسته اول هم گفت: ما هنوز به سقوط فکر نمی‌کنیم و تا روز آخر هم تسلیم نمی‌شویم. ضمن اینکه این مسائل در حیطه اختیارات من نیست و باید اعضای هیات مدیره درباره آن تصمیم بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *