چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

پول‌هاي مفت، کيفيت ليگ را پايين آورده!

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 342854
سرمربي تيم مس کرمان مي‌گويد شايد ديدار فرداي تيم‌شان مقابل گسترش فولاد آخرين فرصت باشد تا سوار آخرين واگن قطار ليگ برتر شوند.
به گزارش جهان به نقل از روزنامه نود، لوکا بوناچيچ در نشست خبري پيش از بازي با گسترش فولاد گفت: يکي از آخرين شانس‌هاي بقاي‌مان در ليگ برتر بازي فردا مي‌تواند باشد و شايد آخرين واگن قطاري باشد که مي‌توانيم سوار آن شويم و به مقصد برسيم. بازي آساني نداريم و گسترش در بازي رفت در کرمان ما را شکست داد. بازي فردا مي‌تواند آخرين شانس ما براي بقا در ليگ باشد. به دنبال پيروزي در اين بازي هستيم، اگر گسترش اين اجازه را به ما بدهد.

وي ادامه داد: براي سومين بار به کرمان آمده‌ام. در گذشته نيز در شرايط سختي به به مس رفته بودم ولي نتايج خوبي کسب کرديم. اين بار نيز کمي دير آمده‌ام و اگر موفق نشويم هيچ گونه مايوس نخواهم شد و اگر مي‌ترسيدم به مس نمي‌آمدم.

وي درباره ميزباني مس کرمان در بازي فينال جام حذفي بيان کرد: من مطمئن هستم مسئولان استان و فدراسيون براي برگزاري خوب مسابقه تلاش خواهند کرد. به آمادگي ۱۲۰ درصدي! بازيکنانم در بازي فردا نياز دارم.

سرمربي تيم مس کرمان درباره اينکه آيا بازي فينال تيم‌شان مقابل تراکتورسازي اهميت زيادي دارد يا بازي فردا در مقابل گسترش فولاد تبريز، گفت: اگر انتخاب با من بود، مي‌گفتم که تراکتورسازي بازي فينال را ببرد ولي ما در ليگ برتر بمانيم.

بوناچيچ بيان کرد: شيث رضايي مصدوم است و هادي تاميني نيز براي بازي فردا سه اخطاره است.

وي درباره اينکه آيا قبل از آمدن توني اوليويرا به تراکتورسازي از اين تيم پيشنهاد داشته است يا خير گفت: از تراکتور پيشنهاد نداشتم و اگر داشتم نيز شايد به تبريز نمي‌آمدم زيرا در گسترش فولاد مربي‌گري کرده‌ام و به دليل اين موضوع رنگ من آبي است (با خنده). اگر از ساير تيم‌هاي قرمز نيز پيشنهاد داشته باشم شايد قبول نکنم. من در کرواسي حضورداشتم که آقاي ايرانمنش تماس گرفتند و گفتند که اگر مي‌توانيد کمک کنيد به کرمان بياييد که من نيز قبول کردم.

بوناچيچ درباره تغيير و تحولات زياد تيم‌هاي ليگ برتر بيان کرد: رسول خطيبي در گذشته بازيکن من بوده است که نتايج خوبي در گسترش کسب کرده بود ولي نمي‌دانم چرا از گسترش رفت. يکي از مشکلات فوتبال ايران اين مسئله است. در فوتبال ايران مدام مربي عوض مي‌کنند ولي در تبريز از اين نظر بهتر است. اگر بارسلونا اين تغيير و تحولات زياد را در حوزه مديريت و مربي‌گري داشته باشد نمي‌تواند موفق شود. ما مربيان،‌ انسان هستيم و معجزه‌گر نيستيم. بازيکنان بومي مي‌توانند بهتر براي تيم‌شان تلاش کنند.

وي درباره شرايط آب و هوايي تبريز بيان کرد: مي‌دانم که هواي اين روزهاي تبريز شما را قوي کرده است (با خنده) ولي ما مقداري بي‌حال هستيم.در گذشته که در تبريز بودم ديده‌ام که شرايط آب و هوايي در ۲۴ ساعت عوض مي‌شود.

وي درباره کيفيت ليگ امسال نسبت به سال‌هاي گذشته بيان کرد: در کل کيفيت فوتبال نه تنها در ايران بلکه در اروپا نيز پايين آمده است. ۱۶ تيمي بودن ليگ ايران خوب نيست زيرا هزينه‌ها بالا مي‌رود و فضا براي بازيکنان جوان بسته‌تر مي‌شود. همه تيم‌ها به سوي بازيکنان با سن بالا مي‌روند. ليگ ايران حداقل مي‌تواند ۱۸ تيمي باشد. ورود پول‌هاي مفت، کيفيت ليگ را پايين آورده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *