دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

نتانیاهو: ایران به هیچ‌ سانتریفیوژی نیاز ندارد

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب: 344367
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه دور جدید مذاکرات هسته ای ایران و غرب، بار دیگر به در راستای اختلال در روند مذاکرات ادعاهایی را درمورد ایران و برنامه هسته‌ای کشورمان بیان کرد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه یدیعوت آحارانوت اظهار کرد:"بنیامین نتانیاهو" روز یکشنبه در نشست هفتگی شورای وزیران رژیم صهیونیستی اظهار داشت:ایران بدون اینکه در مذاکرات ژنو چیزی به غرب واگذار کند و یا امتیازی بدهد دستاوردهایی داشته و اقتصاد این کشور بهبود یافته است.

وی در ادامه افزود: ایران از مذاکرات مقدماتی ژنو که در ماه نوامبر برگزار شد،بدون اینکه امتیازی دهد سود بسیاری برد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از اظهارات خود مدعی شد:ایران همچنان سیاست‌های خشونت آمیز خود را ادامه داده و سانتریفیوهایش همچنان فعال هستند و هیچ‌یک از سانتریفیوژهایش را غیرفعال نکرده اما جهان تحریم‌های این کشور را کاهش داده و به رونق اقتصادی این کشور کمک شایانی کرده است.

او همچنین اظهار داشت: اسرائیل از دو خط مشی دنبال کرده که نخست پایان دادن به سیاست‌های خشونت بار ایران و دیگری تاکید بر برچیده شدن تمامی قابلیت‌های غنی سازی اورانیوم در ایران است.

نتانیاهو در ادامه اظهارات خود افزود:ایران به هیچ‌ سانتریفیوژ برای تامین اهداف هسته ای شهری خود نیاز ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *