جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

سراج: گزارش حادثه جمهوری محرمانه است

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 344210
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: بررسی‌ها و گزارش‌های دقیقی در رابطه با مقصرین حادثه آتش‌سوزی خیابان جمهوری صورت گرفته اما این گزارش‌ها محرمانه است و ما حق افشای آن را نداریم.
به گزارش جهان، "ناصر سراج" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در خصوص آتش‌سوزی ساختمان ۵ طبقه خیابان جمهوری اظهار داشت: سازمان بازرسی لحظاتی پس از حادثه به سرعت وارد عمل شد و در همین راستا هیاتی ویژه را برای رسیدگی به عملکرد دستگاه‌‌های مسئول اختصاص داد.

وی تصریح کرد: هیات ویژه بررسی‌های لازم را در رابطه با مقصرین حادثه آتش‌سوزی خیابان جمهوری به انجام رسانده به‌طوری که بررسی‌ها و گزارش‌های دقیقی در این خصوص صورت گرفته اما این گزارش‌ها محرمانه است و ما حق افشای آن را نداریم و از روند پرونده هنگام ارجاع به دادسرا مطلع خواهید شد.

گفتنی است؛ حوالی ظهر روز يكشنبه(۲۹دی ماه) ساختمان پنج طبقه توليد پوشاك واقع در تهران، خيابان جمهوری، تقاطع خيابان ابوريحان به دلايل نامعلومی آتش گرفت و متأسفانه دو تن از هموطنان جان خود را در اين حادثه از دست دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *