جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

سجادی: دنیامالی باید تا چهارشنبه از حضور در شورای شهر استعفا دهد

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 344148
معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: احمددنیامالی تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه برای ارائه استعفای خود از شورای شهر تهران مهلت دارد.
سجادی: دنیامالی باید تا چهارشنبه از حضور در شورای شهر استعفا دهد
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، نصرالله سجادی با اشاره به مجمع انتخابات ریاست فدراسیون قایقرانی گفت: احمد دنیامالی در مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون قایقرانی در مقابل اعضا و رسانه‌ها متعهد شد در صورت انتخاب، استعفای رسمی تأییدشده خود از شورای شهر تهران را به معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ارائه کند و بر همین اساس وی تا چهارشنبه همین هفته فرصت دارد که استعفا دهد و ابلاغ ریاست فدراسیون را دریافت کند.

سجادی همچنین درباره امکان حضور احمد ناطق نوری در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس گفت: ناطق نوری بازنشسته وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و کمیسیون اجتماعی دولت با درخواست مجوز حضور او در انتخابات فدراسیون بوکس مخالفت کرده است. ضمن اینکه وزارت ورزش و جوانان هیچ‌گاه برای وی درخواست مجوز شرکت در انتخابات، به‌عنوان یک فرد بازنشسته را نداشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *