جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
سیدنصرالله سجادی:

امیدوارم تکلیف وزارت ورزش مشخص شود

بلاتر از فوتبال بانوان حمایت کرد
چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب: 323934
گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به دیدار بلاتر و روحانی گفت: بلاتر در این ملاقات از فوتبال زنان ایران حمایت زیادی کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سیدنصرالله سجادی در حاشیه مراسم افتتاحیه همایش علم و فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: این همایش بسیار عالی برگزار شد و حضور سپ بلاتر و شیخ سلمان در این مراسم می‌تواند به کمک بزرگی به فوتبال ایران باشد. وقتی عالی‌ترین مقام فوتبال دنیا در این همایش حضور دارد حکایت از حمایت خوب فیفا و نیز انعکاس زیاد آن دارد.

وی درباره دیدار بلاتر و روحانی عنوان کرد: دیدار خیلی خوبی بود و آقای بلاتر همانجا حمایت خود را از فوتبال ایران اعلام کرد و به خصوص از فوتبال زنان ایران حمایت خیلی خوبی را اعلام کرد. فیفا همیشه از فوتبال ایران حمایت کرده و با توجه به علاقمندی گسترده‌ای که از فوتبال ایران وجود دارد امیدواریم که میزبانی جام ملت‌ها را بر عهده بگیریم.

گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت ورزش در خصوص توسعه آکادمی فوتبال تصریح کرد: من در این باره در جریان ریز مذاکرات نیستم ولی وقتی مقام ارشد فیفا به تهران می‌آید، می‌تواند بخشی از مشکلات ما را در این باره حل کند.

سجادی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا درباره موضوع خلیج فارس و پول‌های بلوکه شده ایران در فیفا نیز مذاکراتی صورت گرفته است، گفت: درباره خلیج فارسی صحبتی به میان نیامد و درباره پول‌های بلوکه شده ایران نیز اطلاعی ندارم که آیا حرفی به میان آمده است یا خیر.

وی درباره جلسه رای اعتماد خود در روز یکشنیه آینده در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم که با تعامل دولت و مجلس آنچه خیر است روی بدهد و هر چه زودتر تکلیف وزارت ورزش مشخص شود. البته من در روزهای گذشته ملاقاتی را با نمایندگان مجلس داشته‌ام.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *