شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

مسئولان، فرهنگ را فراموش کرده‌اند

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب: 344060
رئیس قرارگاه عمار با اعتقاد بر اینکه تغییر سبک زندگی با تغییر باورهای حاکم عوض می‌شود، گفت: متولیان فرهنگی ما نیز به حدی درگیر مسائل غیرفرهنگی شده‌اند که اکنون فرهنگ فراموش شده است.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام مهدی طائب در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: به طور کلی متولیان فرهنگی ما به حدی درگیر مسائل غیر فرهنگی شده‌اند که اکنون فرهنگ فراموش شده است.

وی با بیان اینکه در لایحه بودجه امسال نیز رئیس مجلس شورای اسلامی متذکر شد که این دولت به فرهنگ کمترین بودجه را اختصاص داده و با این حال باز نمایندگان این میزان را کاهش دادند، افزود: مردم ما فرهنگی‌ترین مردم هستند.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه ما به عملکرد متولیان در این زمینه ناامید شده‌ایم، تصریح کرد: آن چیزی که دشمن در میان ما تلاش کرد این است که سعی کرد سبک زندگی ما را به سبک زندگی خود تغییر دهد.

وی با اعتقاد بر اینکه تغییر سبک زندگی با تغییر باورهای حاکم عوض می‌شود، ادامه داد: زمانی که در این عالم، آخرت را کنار بگذاریم و تنها به این دنیا بپردازیم تعریف راحتی و آسایش، سود و زیان تغییر می‌کند اما اگر این دنیا را مقدمه‌ای برای رسیدن به آخرت تعریف کنیم همه تعریف‌ها در مورد سود و زیان متفاوت می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *