شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

کريمي:در حدي نيستند كه جوابشان رابدهم

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 343923
علي کريمي گفت: خدا را شکر مي‌کنم که قهرمان شديم هر چند که من از اين قهرماني‌ها زياد داشتم که خيلي‌ها حتي آرزوي آن را دارند.
به گزارش جهان به نقل از برنا، علي كريمي پس از قهرماني تيمش در جام حذفي در جمع خبرنگاران حاضر شد و حرف هاي نسبتا تندي را عليه محمد رويانيان زد. او در ابتدا گفت؛ خدا را شکر مي‌کنم که قهرمان شديم هر چند که من از اين قهرماني‌ها زياد داشتم که خيلي‌ها حتي آرزوي آن را دارند. خدا را شکر مي‌کنم که قهرمان شديم هر چند که من از اين قهرماني‌ها زياد داشتم که خيلي‌ها حتي آرزوي آن را دارند.

وي در خصوص اينکه چرا در جشن قهرماني حضور کمي داشت، افزود: من در جشن قهرماني بودم اما هم کمرم درد مي‌کرد و هم اينکه مي‌خواستم بازيکنان جوان کاپ را بالاي سرشان ببرند.

بازيکن پيشين تيم فوتبال پرسپوليس درباره اين تيم هم افزود: بالاخره عزت و ذلت دست خداست. يکسري‌ها آمدند که حالا هم رفته‌اند و مشخص شد که در زماني که در پرسپوليس بودند چه کارهايي کردند البته آنها در حدي نيستند که من بخواهم درباره‌شان حرف بزنم.

کريمي در پايان در خصوص شعار هواداران که علي کريمي را تشويق مي‌کردند، اظهار داشت: اين صحبت‌ها خوب نيست. من زماني که در پرسپوليس بودم از اين شعارها داده مي‌شد اما خوب نيست کسي را مقابل کسي قرار داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *