شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

هيچ گاه نگفتم که پاي تيموريان را مي‌شکنم

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب: 340139
مدافع تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت:‌ من هيچ‌گاه نگفتم پاي تيموريان را مي‌شکنم اما اگر اين حرف را مي‌زدم حتما به آن عمل مي‌کردم!
به گزارش جهان، محمدرضا خانزاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص ديدار تيم‌هاي استقلال و ذوب‌آهن گفت: همه ديدند که بازي دست ما بود و موقعيت‌هاي زيادي داشتيم. و از طرف ديگر استقلال موقعيت آنچناني نداشت اما در دقايقي آخر و زماني که يکي از بازيکنان ما در حال تعويض بود تمرکز تيمي ما از دست رفت و يک اشتباه از روي غافلگيري خورديم و متاسفانه به حق‌خودمان نرسيديم چرا که حق ما سه امتياز بود.

مدافع تيم فوتبال ذوب‌آهن درباره شايعه‌ درگيري پايان بازي آندرانيک تيموريان و وي گفت: من روحم از اين موضوع اصلا خبردار نبود و زماني که در اتوبوس تيم نشسته بودم چند نفر از بازيکنان تيم به من گفتند که با آندو دعوا کردي؟ من اصلا از اين موضوع روحم خبر نداشت اما بازيکنان گفتند که آندو به تو فحش مي‌داده و بد وبيراه مي‌گفته است. گويا يکي از خبرنگاران به تيموريان گفته خانزاده قبل از بازي اعلام کرده پاي تيموريان را مي شکند اما من روحم از اين موضوع خبردار نبود و مشکل خاصي هم بين ما دو بازيکن وجود نداشت. من نمي‌دانم کدام خبرنگار اين حرف را مطرح کرده است.

وي ادامه داد:‌فکر مي‌کنم قاسم حدادي‌فر با آندو صحبت مي‌کرده و شايد صداي آنها بالا رفته است اما من در صحنه حضور نداشتم اما بايد بگويم که تيموريان بازيکن بزرگ فوتبال کشور ماست که سهم زيادي در رفتن تيم ملي به جام جهاني دارد اما بايد بگويم که من اين حرف را نزدم و هيچ گاه نگفتم که پاي تيموريان را مي‌شکنم. چرا که من جايي بزرگ شدم که اين گونه صحبت نمي‌کنم اما مطمئن باشيد اگر اين حرف را مي‌زدم حتما به آن عمل مي‌کردم! ترس و واهمه‌اي هم از کسي ندارم. خدا را شکر مي‌کنم من در آن صحنه حضور نداشتم. من نگفتم پاي آندو را مي‌شکنم اما مطمئن باشيد اگر اين حرف را مي‌زدم حتما آن را عملي مي‌کردم چراکه تيموريان که هيچ حتي اگر مسي هم بود اين کار را مي‌کردم!

خانزاده در پايان با انتقاد از تماشاگران استقلال که به بازيکنان ذوب‌آهن به خصوص سپهر حيدري توهين کردند، تصريح کرد: شايد اگر جاي استقلال تيم ديگري بود کميته انضباطي آن تيم را از تمام بازي‌هاي خانگي محروم مي‌کرد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *