پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱

تلاش برای آزادی فرزندان ایران

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۵۵
کد مطلب: 343630
در راستای کمپین آزادی پنج سرباز ربوده شده ایرانی در مرز پاکستان بسیاری از هموطنان به این کمپین پیوسته‌اند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، پنج مرزبان ایرانی شب جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ در منطقه مرزی "جکیگور" استان سیستان و بلوچستان مفقود شدند.

یک روز پس از مفقود شدن این پنج مرزبان، در منطقه مرزی "جکیگور" استان سیستان و بلوچستان، گروهک تروریستی "جیش‌العدل" با انتشار تصاویر مرزبان‌های مسئولیت ربودن آن‌ها را بر عهده گرفت.

باشگاه خبرنگاران در راستای حمایت از مرزبانان ایرانی، در ۲۰ بهمن ۱۳۹۲، خبری مبنی بر فراخوان آزادی پنج مرزبان ربوده شده در فضای مجازی را منتشر کرد.

براساس این کمپین، از تمامی کاربران شبکه‌های اجتماعی درخواست شده بود تا با به اشتراک گذاشتن پیام‌های خود با عنوان #FreeIranianSoldiers برای آزادی سربازان ربوده شده ایرانی تلاش کنند.

انتشار این فراخوان با استقبال بسیار گسترده هموطنان در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد، به‌طوری که در روز دوشنبه بیش از ۷۵ هزار توئیت در شبکه اجتماعی توئیتر جهت حمایت از مرزبانان ایرانی منتشر و تبدیل به یکی از "ترند"های نخست توئیتر در سطح جهانی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *