شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

نخستین جراحی آئورت شکمی در بابل

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 343496
رئیس بخش جراحی قلب و عروق بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل گفت: نخستین عمل جراحی آندریسم آئورت شکمی پاره شده در بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل با موفقیت انجام شد.
به گزارش جهان، حمیدرضا وفایی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه نخستین عمل جراحی آندریسم آئورت شکمی پاره شده در بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل با موفقیت انجام شد اظهار داشت: بیمار مردی ۶۰ ساله بود که با درد شکم در بیمارستان شهرستان آمل و قائمشهر زیر نظر بوده و با تشخیص آندریسم آئورت شکمی پاره شده به این مرکز ارجاع داده شد و تحت عمل جراحی ترمیم آندریسم آئورت پاره شده شکمی قرار گرفت.

مدیر تیم جراحی این بیمار افزود: این عمل جراحی از عمل‌های بسیار سنگین و پیچیده جراحی است که با مرگ و میر بسیار بالای ۷۰ درصدی همراه است که عمل جراحی، بسیار موفقیت‌آمیز انجام شد و در حال حاضر بیمار در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد.

وفایی با تقدیر از تیم پزشکی همراه در این عمل جراحی تصریح کرد: انجام چنین اعمال جراحی نیاز به تیم مجرب و قوی دارد که نتیجه آن موفقیت‌آمیز بودن چنین عمل‌هایی می‌شود.

رضا ناصری‌فر بیماری که این عمل جراحی روی وی انجام شد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل گفت: ۶۰ سال دارم و ۴۰ سال مقیم شهرستان آمل هستم به دلیل درد شدید شکمی به بیمارستان قائمشهر که از معروفیت خاصی برخوردار است مراجعه کردم اما قادر به تشخیص بیماری من نبودند و مرا به بیمارستان روحانی بابل ارجاع دادند.

وی با تقدیر از پرسنل، پزشک و پرستار بیمارستان روحانی بابل، گفت: در این بیمارستان برخلاف برخی مراکز دیگر رسیدگی به مشکل مریض بسیار سریع انجام می‌شود و از انجام عمل جراحی خود بسیار راضی هستم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *