پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱۱
۱۴
دو سال ایستادگی در برابر گروه‌‌های مسلح؛

100 هزار شیعه در محاصره تروریست‌های تکفیری

سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب: 343390
شهرک نبل با 50 هزار نفر جمعیت، شهرک الزهرا با 15 هزار نفر جمعیت، الفوعه با 25 هزار جمعیت و کفریا با 10 هزار نفر جمعیت به نماد مقاومت در بحران سوریه و ایستادگی در برابر این گروه‌‌های مسلح تبدیل شده‌اند.
100 هزار شیعه در محاصره تروریست‌های تکفیری
به گزارش جهان به نقل از ابنا، حدود 100 هزار نفر از اهالی شهرک‌های "نبل" و "الزهرا" در ریف حلب شمالی و روستاهای "الفوعه" و "کفریا" در ریف ادلب شمالی که ساکنان آن‌را شیعیان تشکیل می‌دهند بیش از دو سال است که در محاصره تروریست‌های تکفیری زندگی می‌کنند.

شهرک نبل با 50 هزار نفر جمعیت، شهرک الزهرا با 15 هزار نفر جمعیت، الفوعه با 25 هزار جمعیت و کفریا با 10 هزار نفر جمعیت به نماد مقاومت در بحران سوریه و ایستادگی در برابر این گروه‌‌های مسلح تبدیل شده‌اند.

منابع خبری شمار شهدای دو شهرک نبل و الزهرا را که در حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها به شهادت رسیده‌اند حدود 500 نفر اعلام کرده‌اند که اکثریت شهدا زنان و کودکان بوده‌اند.

دو روستای "الفوعه" و "کفریا" نیز از این حملات مستثنی نبوده‌اند. ساکنان این دو روستا در ریف ادلب دائما مورد هجوم گروه‌های تروریستی قرار می‌گیرند. تکفیری‌ها به حملات خمپاره‌ای اکتفا نکرده و اهالی را نیز که از روستا خارج می‌شوند به گروگان گرفته‌اند.

تروریست‌های تکفیری براین باورند، به این جهت که اکثریت ساکنان این دو روستا شیعی بوده و کشتار آنها تحت عنوان اینکه «رافضی» ناپاک هستند، جایز و روا است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا لعنت کنه تکفیری های بی دین رو
سید
United States
این ارتش سوریه کدوم گوریه. بابا خیلی بی عرضن
لعنت خدا بر تروریستهای تکفیری و حامیانشون
خداروشکر به خاطر این همه امنیت که تو این کشور داریم،اینا اگه خدایی نکرده به ایران مسلط بشن که هرگز نمیشن،یک نفر ایرانی شیعه رو زنده نمی گذارن.
بابا چه رو خدا رو شکر میکنی. مگه مردم شیعه سوریه آدم نیستن؟ اونا هم هموطن ما هستن. هم دین از هم وطن نزدیک تر هستش.
وای به روزی که فرمان جهاد رو رهبر صادر کند.....
سرور
عزیز تفکرت را عوض کن.خداوند متعال می فرماید"لئن شکرتم لازیدنکم"
کاظم
Iran, Islamic Republic of
خدایا با ظهور امام زمان همه مشکلات بر طرف میشه پس در فرجش تاجیل بفرما
حمید
اگه تکفیری ها بتونند سوریه را فتح کنند هدف بعدی آنها کشور ایران خواهد بود. پس برای اینکه سنگر خالی نباشه نیازمند کمک ماها هستند، حاضری برای دفاع از این مردم در محاصره به سوریه بری
معلم
ان شاالله به زودی بساط ستم - ازجمله تاخت و تاز مغولی تکفیری های جنایتکار - برچیده خواهد شد ؛ چرا که سنت و وعده خداوند ، چنین است . اخیرا حکومت سعودی که بوی شکست به دماغش خورده ، برای بازگشت تروریستهایش به عربستان ،فراخوان داده است .
مردم ایران ببینید که تامین امنیت در این دنیای امروز با این ابر قدرتهای واقعا جهانخوار چقدر سخته.از جمهوری اسلامی بابت همین امنیت باید تشکر کرد حالا نون پیشکش .
Iran, Islamic Republic of
برای نجات تمام مسلمانها از دست دشمنان اسلام و مسلمین دعا کنیم خصوصا برای پیروزی این شیعیان بر وهابیون سگ صفتان و گروه داعش!
حضرات آیات عظام و رهبران بزرگ شیعه : اگر عنایت کنند و بر علیه این بی دینان حکم جهاد صادر کنند خواهند دید که یک نفر از آنان روی زمین نخواهند ماند
عمار
چه عجب غیرتتون گل کرد یاد شیعیان سوریه افتادین بلاخره بعد از ۲سال
حسین
اللهم عجل لولیک الفرج خدایا تو بواسطه امام زمان و سربازی ایرانیان ریشه ظلم را بخشکان