يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۳
۳

عکس اینستاگرام ۲۲ بهمنی مرادی

سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 343370
حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اظهار داشت: در چهره هیچ یک از مردم اثری از ترس از آمریکا نمی‌بینید، سال‌ها است که مردم ما آمریکا را جدی نمی‌گیرند
به گزارش جهان، شهاب مرادی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکس ذیل که در حال بستن سربند «من انقلابی ام » نشان داده می شود را منتشر نمود.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000343/nf00343370-1.jpg

حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همچنین در گفتگو با «نسیم» اظهار داشت: در چهره هیچ یک از مردم اثری از ترس از آمریکا نمی‌بینید، سال‌ها است که مردم ما آمریکا را جدی نمی‌گیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نه برا چی بترسیم مرگ حقه
United States
مگه مواجهه با آمریکا فقط به مرگ ما منتهی میشه که میگی مرگ حقه. این بار آمریکاییها و اسرائیلی ها به درک واصل میشن. به قول حضرت آقا این بار جنگ حسینی و یزیدی جور جدیدی تموم میشه
آمریکا از مشتهای گره کرده ما تا آخرین قطره های خون ما میترسه. ما هم در مواجهه با همیشه پیروزیم همونطور که تا بحال پیروز بودیم. البته اگه بعضی محافظه کارها ترس به خودشون راه ندن.