چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱۶
۵۷

خانم‌ابتکار! مردم‌منتظر عذرخواهی شما هستند؛ چرا ساکتید؟

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب: 343133
«نگرانی از بیماری های ناشی از پارازیت»، «سبز شدن دکل در خانه‌های پایتخت!» و «هشدار درباره بیماری های ناشی از پارازیت» تنها تعدادی از تیترهایی بود که رسانه‌ها در چند سال اخیر درباره تاثیر پارازیت‌های ماهواره‌ای بر سلامت مردم منتشر کردند. البته اینها تازه تیترهای نسبتا خوبی بود، وگرنه رسانه‌های ضدانقلاب خارجی از این سوژه دندان‌گیر تیترهای تند و تیزتری هم درآورده بودند: «سانسور با چاشنی سقط جنین و سرطان»!
خانم‌ابتکار! مردم‌منتظر عذرخواهی شما هستند؛ چرا ساکتید؟
به گزارش جهان به نقل از رجا، همه خرج و چاشنی این توپ‌خانه‌ای که طی سالهای ۸۸ و ۸۹ کشور را هدف گرفت از یکجا تغذیه می‌شد. یکی از صندلی‌های ساختماانی در حوالی خیابان بهشت تهران که یکی از اعضای شورای شهر سابق در آن نشسته بود.

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000343/nf00343133-1.jpg

معصومه ابتکار که این روزها معاون رئیس جمهور است و ریاست سازمان محیط زیست را بعهده دارد، آن روزها عضو شورای شهر تهران بود و ریاست کمیته محیط زیست شورا را بعهده داشت. همان سمت هم کافی بود که در نقش دلسوز سلامتی مردم تهران شمشیر را علیه پارازیت‌ها از رو ببندد و سخنانی بگوید که خیلی از رسانه‌های داخلی و خارجی با انعکاس و بال و پر دادن به آنها، بهانه جدیدی برای تاختن به جمهوری اسلامی و دم زدن از سانسور پیدا کنند. البته بغیر از این عضو سابق شورای شهر افراد دیگری هم درباره این مسئله اظهار نظر کردند اما آنکس که ول کن ماجرا نبود هم‌او بود. تا جایی که وقتی برای انتخابات شورای شهر چهارم رد صلاحیت شد اظهار نظر درباره همین مسئله را یکی از دلایل رد صلاحیتش عنوان کرد و گفت دارد چوب دلسوزی برای سلامت شهروندان را می‌خورد.

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000343/nf00343133-2.jpg

خلاصه ابتکار بقدری در تنور خطرات پارازیت دمید که حالا اگر سری به صفحه مربوط به او در ویکی‌پدیای فارسی بزنید بخش جداگانه‌ای درباره این موضوع می‌بینید. در واقع موضع‌گیری علیه پارازیتهای ارسالی از سوی ایران روی موج شبکه‌های ماهواره‌ای ضد انقلاب و ضد اخلاقی به نوعی بخشی از هویت خانم ابتکار شده است.

البته همان موقع که برخی افراد و رسانه‌ها از پارازیت‌ها انتقاد می‌کردند خیلی از کارشناسان و رسانه‌ها هم بودند که بصورت علمی این سخنان را رد کرده و از عدم آسیب‌زا بودن پارازیت‌ها سخن می‌گفتند. برای مثال فردای روزی که روزنامه ملت ما -نزدیک به محسن رضایی- تیتر یک خود را به "عوارض پارازیت‌ها بر سلامت مردم" اختصاص داد و نوشت که سقط جنین بر اثر ارسال امواج پارازیت در تهران افزایش پیدا کرده است، روزنامه وطن امروز گزارشی با تیتر «سازمان بهداشت جهاني: پارازيت تأثيري بر سلامت ندارد» نوشت و توضیح داد:

«قدرت دستگاه‌های پارازیت‌ساز بین ۵.۱ تا ۳۵ وات متغیر است. شکی نیست که این میزان نه تنها خطری برای سلامتی انسان ندارد، بلکه از بسیاری از دستگاه‌های معمولی برقی خانگی نیز بی‌خطرتر است... در کشورهای پیشرفته کسانی که با ادعاهای غیرعلمی کذب سلامت روانی جامعه را هدف قرار می‌دهند محاکمه شده و در صورت ناتوانی از ارائه مدارک علمی تایید شده جهانی– نه حتی یک یا دو مقاله- به تیمارستان منتقل می‌شوند! حال سوال ما از دادستان کل کشور این است؛ چه کسی بموقع با شایعه‌سازان و دروغ‌پردازان در عرصه سلامت برخورد قانونی نکرده که پینوکیوهای استکبار اینچنین به نام مبارزه با علم در آستانه انتخاباتی دیگر جاده‌صاف‌کن شبکه ضاله بی‌بی‌سی برای تضمین حضور در مقاطع حساس سیاسی جامعه ایرانی شده‌اند؟»

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000343/nf00343133-3.jpg

اما شاید لازم بود چند سال بگذرد و اتفاقا وقتی که معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور شده است و رئیس سازمان محیط زیست، یکی از همکارهای خود او در هیئت دولت تمام این جوسازی‌ها و دروغ‌پردازی‌های رسانه‌ای را پاسخ بدهد. آنجا که دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: به طور کلی با بررسی‌هایی که انجام شده، می‌توان گفت که هیچ جای نگرانی از بابت تاثیر پارازیت‌ها بر سلامت مردم نیست و عمدتا سطح آنها در حد استانداردهای بین‌المللی است.

او افزود: سازمان انرژی اتمی، وزارت بهداشت و وزارت ارتباطات از اعضای این کمیته(کمیته بررسی اثرات پارازیت‌ها بر سلامت‌ مردم) بودند و در رابطه با اقدامات سازمان حفاظت محیط زیست برای بررسی تاثیر پارازیت‌ها نیز باید از شخص خانم دکتر ابتکار سؤال کرد اما تا جایی که به سلامت مردم مربوط شده، در حوزه وزارت بهداشت است.

https://www.jahannews.com/images/docs/000343/n00343133-t.jpg

وزیر بهداشت تصریح کرد: همه جای دنیا پارازیت است. موبایل، ماهواره، سیم‌های برق و صداها پارازیت‌ دارند که می‌توان گفت به طور کلی بخشی از تکنولوژی می‌تواند مضر باشد و باید تاثیر پارازیت‌ها را نیز به عنوان بخشی از تکنولوژی بررسی کرد و وظیفه ماست که اگر میزان پارازیت‌ها خارج از استانداردها باشد را هشدار دهیم که به همین منظور اقدامات لازم انجام شد.

این سخنان وزیر بهداشت که متولی اصلی سلامت مردم است شاید برای خانمی که این روزها چند صندلی آنطرف‌تر از او می‌نشیند و در جلسات هیئت دولت شرکت می‌کند پاسخ خوب و قاطعی باشد. و البته حتماً برای مردم راهنمای مناسبی که بفهمند چه کسانی به نام دلسوزی برای سلامت آنها آب به آسیاب دشمن می‌ریختند.

اکنون باید به مردم حق داد که منتظر عذرخواهی خانم ابتکار از پخش گسترده شایعات درباره پارازیت ها باشند؛ زیرا روح و روان و حتی زندگی بسیاری از انان بواسطه این شایعات بشدت آزار و اذیت دید.

https://www.jahannews.com/images/docs/000343/n00343133-s.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


غیاثی
Iran, Islamic Republic of
فرهنگ عذرخواهی , شجاعت و لیاقت میخواهد که خوشبختانه دولت نوزدهم آنرا باب نموده است.
البته عذرخواهی دردی از پلنگهای منقرض شده دوا نخواهد کرد حداقل 11 پلنگ در 6 ماه اخیر کشته شدن کو اعتراض کو اداهای محیط زیست دوستانه
دیروز صدا و سیما گزارش از فرانسه گذاشت که این همه آنتن امواج تلفن همراه به سلامت مردم فرانسه آسیب میزنه، دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباسُ ؟
سیما
عذر خواهی بخوره تو سر من ما عمل میخوائیم
Iran, Islamic Republic of
بردار زمینی بمون.. دولت نوزدهم چیه..
Iran, Islamic Republic of
دولت بیست و چهارم!!!!
هاشم
Iran, Islamic Republic of
دولت نوزدهم؟؟؟ ببخشید ازحول حلیم افتادی تو.... .همش برای خودته حرص نزن .
اگه اینجا عذرخواهی کنند مردند
وگرنه ...که دولت یازدهم در توزیع سبد کالایی زد اگر عذرخواهی نمی کرد جای تعجب بود.
مثل روحانی.
دولت نوزدهم؟؟؟؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
انصافا اگه حسن روحانی در این حد هم عذرخواهی نمیکرد که خیلی زشت بود
سعید رضا
اقای روحانی مردونگی شما در عذرخواهی مثال زدنیه لطفا برای اینکه دل ما بی سوادها روکه اتفاقا بیجنبه هم هستیم و حسود خنک شه یه عذرخواهی خشک و خالی از منتقدین بی سواد بکنید چیطی از شما که کم نمی شه
سجاد
نمردیمو این خانومو بدون روسری سبز هم دیدیم !!!
دولت نوزدهم؟؟؟؟؟
:)))
انگشتاتو بشمر ببینم بلدی
محاله!
کی به دولت 19 رسیدیم همشهری؟
عاشق 21 شبکه ایرانی بخصوص شبکه نسیم!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خارجیا هم روی امواج ما پارازیت میندازن هیچی این حرفا نیست حالا که ما می‌خوایم پارازیت بندازیم سرطان زا شد؟؟؟؟!!!!
بگید می‌خواید راحت‌تر ماهواره ببینید چرا دیگه سرطان رسانه‌ای تولید می‌کنید
از دیکتاتوریه اصلاح طلبان چه انتظاری دارین؟
اره والله.فکر کن این خانم عدر خواهی کنه.احتمال0%
مرتضی
تو رو خدا خانم ابتکار بیا یکم کار انجام بدین!!!

کم کم داره زمان استراحتتون میرسه!!

چون جانور و محیط زیستی دیگه نمی مـــونه تا بخاهین خودتون رو خسته کنین کاری انجام بدین!
Iran, Islamic Republic of
دولت راستگویان باید از چنین اعضا و چنین سایتهایی تغذیه شود
راه حل ابتکار براي آلودگي هوا اينه که هر کي ناراحته از تهران بره من نميدونم روحاني اين کجا تور انداخته اين نابغه هارو گرفته
آشناتر
Iran, Islamic Republic of
دل دوستان این دولت که به حال امواج سرطان زای BTSهای تلفن همراه که در سطح شهر و در نزدیک منازل مسکونی است نمی سوزد.
بلکه دلشان برای ماهواره های خارجی می سوزد که نکند مخاطبشان را از دست بدهند.
Iran, Islamic Republic of
اینهمه امواج مضر دوربر ماهست همش از پارازیته واقعا
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
این همان کسی که درغائله 87 پیرن عثمان بلند کرد

چه انتظاری بیشتر ازین توقع دارید
عبدالله
اولا چرا این همه ماهواره روی پشت بامها !!! د...
Iran, Islamic Republic of
جنس پارازیت همان فرکانس ماهواره هست. داشتن دیش خودش باعث جذب این امواج می شود پس اول باید گیرنده ها جمع آوری شود.
چرا حرف مسخره میزنی ؟ انرژی پارازیت باید بیشتر باشه تا اختلال ایجاد کنه.
امين
نه مهندس بايد فركانسش يكي باشه تا روش بيفته.
در ثاني انرژي مشكل ايجاد نمي كنه فركانس مشكل ايجاد مي كنه.
فیض بردیم پرفسور ازاین همه واحدس کر فیزیک که پاس کردی جوابتو امین خان خوب داد
اینها مگر شعور عذرخواهی هم دارند
نمیدونم چرا از این خانم اصلا خوشم نمیاد و به کارش هم اعتقاد ندارم!
ammarname.ir
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/34110
ماهم از شما ممنونیم
حسین
با عرض معذرت یکی از شرایط فعال شدن کانال های ماهواره ای ما در هاتبرد و یوتلست نفرستادن پارازیت می باشد .
محمد
باریکلا اینوخوب اومدی!نمیشه که شما بی مزاحم برای اونهابرنامه بفرستی ولی نوبت اونا که میشه براشون پارازیت ول کنین
این خانم تو دولت خاتمی سمت داشت و سرگرم و ساکت بود تو دولت احمدی نژاد بیکار شده بود و راه افتاده بود از اینور به اونور دو به هم زنی میکرد و هشدار میداد و نسخه تجویز میکرد و دلسوز مردم شده بود!!
ولی حالا که دوباره که به منسب رسیده ساکت شده!
خدایا شکرت که به همه نشون دادی مشکل امثال این خانم با احمدی نژاد چی بوده.
احمد
بايد استعفا بده
پ ن پ فکر کردین امثال این خانم دلشون برای مردم میسوخته!
نه بابا اینا فقط قصد خودنمایی در رسانه های اپوزیسیون را داشتن و میخواستن بگن ما هم آره حالا که سهم گرفتن ساکت شدن.

واقعا از روحانی مچکرم چون با این انتصاب چهره واقعی این خانم برای همه مردم ایران نمایان شد.
عبداللهیان
ایشون هیچ سابقه ای در انقلاب نداره تنها مترجم دانشجویان در اشغال سفارت بوده که الان هم خودش و هم هم پیاله هاش پشیمان از آن ماجرایند
نه همه شون این طور نیستند. عده اندکی شدند مثل این خانم؛ متأسفانه کسی سراغی از دوستان حزب اللهی نمی گیرد. البته تعداد زیادی هم از این دانشجو ها در جنگ به شهادت رسیدند.
شما باید عذر بخواهید که بخاطر خودتان مردنم را بدبخت کرده اید
Iran, Islamic Republic of
عا....زمان
نوبخت ازقائمشهر
رئیس صدا وسیمای اصولگرای شما رقته با امریکائیها توافق کرده پارازیت رو کم کنه! به خانم ابتکار چه مربوطه؟اصلا ایشون درچه جایگاهیه که بخواد کاری بکنه؟ایشون نظرشخصیشو گفته ...نه اینکه خیلی به هشداراش عمل کردین !الان باید ازشما عذرخواهی هم بکنه
از سار کاشان
ابتکار مگر چه کرده که شما اینقدر با او د........
خانم ابتکار با اظهارات خود بارها نشان داده اند که دلسوزی ایشان قبل از آنکه برای مردم ایران باشد برای شبکه‌های ماهواره ای و ایضا برای حامیان و دنباله روان آن شبکه ها بوده است . دغدغه ایشان جمع آوری رای برای خود و همفکرانش است حتی اگر شده به قیمت نشر اکاذیب
جام نیوز: 22 بهمن؛ جشن بزرگ ملت ایران با تیترهای سیاه و تلخ!/ ببینید و قضاوت کنید
حاجی
لازم به عذرخواهی نیست این موارد را بگوئید تا دولت راستگویان برای مردم بهتر شناخته شوند تا دروغگو کی بود ضمنا اثر و فشار روانی ناشی از تبلیغات این دروغگویان بر اقتصاد وقیمت دلار را نیز پیگیری کنید تا بهتر شناخته شوند
کامران
بذارید من یه چیزی رو از همین تریبون اعتراف کنم من ماهواره رو نه واسه اخبار نه شبکه های علمی و نه چیز دیگه فقط برای فیلم و سریال هایی که روابط جنسی آزاد دارن خریدم و لذتشو میبرم/ دوستان دیگه هم انقدر خالی نبندن ماهواره نود درصد کاربریش همینه
دولت راسگویان و اخلاق محور :
1- ترکان مشاور رییس جمهور معتدل: کسانی که به روحانی رای ندادند قانون شکنند.
2-ریسس محیط زیست دولت مردمی : مردم از تهران بروند.
3- خود رییسجمهور اخلاق محور انتقاد پذیر : بگذاریم مردم انتقاد کنند اما کسانی که انتقاد میکنند یک مشت کم سوادند .
4- وزیر خارجه دولت راسگویان : مردم همه چیز را در مورد ژنو میدانند.
5-...
6-...
7-...
.
.
.
100-...
.
.
.
جناحی فکر و عمل میکنید درهمه زمینه ها.
چپ و راست هم ندارد.همه تان سروته یک کرباسید و دنبال منافعتان.
حیف از این انقلاب و این همه مجاهدتهای مردم.
ایشان در اظهاراتشان حق الناس را در نظر می گیرند. خدای متعال پشت و پناهشان
Iran, Islamic Republic of
حالا از بحث های سیاسی که بگذریم آیا واقعا" پارازیت ها بر سلامتی مردم تاثیر گذار هستند ؟ اگر چنین باشد باید بدون ملاحظات سیاسی اقدامات لازم انجام شود اولویت با سلامتی مردم است نه با ابقای پارازیت ها .
Iran, Islamic Republic of
تو حالا برو بقیه را درست بعد بچسب به خواسته های بیرونی
حامد قزوینی
مگه شما اصولگریان حامی دولت احمدی نژاد پس از 8 سال نابودی کشور از مردم عذرخواهی کردید

برای سبدکالا عذرخواهی شد بس نبود!!!


مرد باشید و بابت دفاع 8 ساله از احمدی نژاد از مردم عذرخواهی کنید


مرد باشید




یا حق
خوبیای هر دولتی دفاع میشه بدیاش دفاع نمیشه
کسی از بدی احمدی نژاد دفاع نمیکنه
ولی خوبیاش رو خط نمیزنیم
سیاست خارجی احمدی نژاد این عزت رو آورد که اوباما التماس حرف زدن با رییس جمهور ایران رو کنه
عزتمندانه بود سیاست خارجی اون دولت همچنین آبرو بر نبود یارانه دادنش
خوبی های دولت روحانی رو هم نمیشه نادیده گرفت
وزیر بهداشت مردمی و خوب سر زدن به خانواده شهدا توسط رییس جمهوری خیلی کار زیبایه

اگه رییس جمهور زود عصبانی نشه خیلی خیلی مودب و محترمه
خود همین مردم 4 سال اول احمدی نژاد رو تکریم کردند و بالاترین رای تاریخ رو بهش دادند. شما دارید میسوزید، لطفا به مردم نسبتش ندید
نابود؟!!چقدر بی انصافید .هرچقدر هم بد باشه به قول شما یک تار موش می ارزه به صدتا خاتمی وه...
حسین
متاسفانه بازیچه اطرافیان تند رو خود شده و با توصیه های غلط یکی بعد از دیگری مجبور به عذرخواهی خواهد شد اونوقت دیگه عذرخواهی فایده ای نداره