جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

مسی:درس‌های زیادی برای‌یادگری‌داریم

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 342661
بعد از بازيهاي اخير بارسلونا ونمايش هاي نه چندان خيره کننده مسي در ترکيب اين تيم، ستاره آرژانتيني با انتقادات متعددي روبرو شد و حالا او در گفتگو با بي بي سي در مقابل اين انتقادات از خود دفاع کرده و يادآوري کرده که حالش خوب است و پراز انگيزه رو به جلو نگاه مي کند. مسي با خوش بيني تمام منتظر حضور در جام جهاني است.
به گزارش جهان، ستاره آرژآنتيني در گفتگو با خبرگزاری ها گفت:« حالم خيلي خوب است. مملو از انرژي و پراز انگيزه هستم. بعد از مدتها توانستم بازي کنم و از شرايط کنوني فيزيکي ام راضي و خوشحالم. هنوز درسهاي زيادي براي يادگرفتن پيش رو دارم و حاشيه پيشرفت زيادي نيز دارم.آماده ام تا دوباره بعد از مدتها بازي کنم»

مسي در مورد جام جهاني هم گفت:« تدريجا اميدوارم تا بتوانم به نقطه اوج فوتبالم در زمان ايده آلي از سال برسم. اميدوارم بتوانم در مسيري که تا جام جهاني پيش رو داريم در سطح بالايي فوتبالم را دنبال کنم. خيلي حس ويژه اي دارم. حسي متفاوت با ساير جام جهاني ها.جام جهاني ۲۰۱۴ در برزيل برگزار مي شود و اين حس ويژه براي تمام آرژآنتيني ها دارد. هزاران هوادار آرژآنتين از ما حمايت خواهند کرد و مطمئنم که مي توانيم به موفقيت ويژه و خاصي برسيم.اميدوارم که سال ۲۰۱۴ نه فقط براي من، بلکه براي بارسا و تيم ملي آرژانتين هم سال خيلي خوبي باشد.»

مسي در ادامه راجع به شرايط تيم ملي آرژانتين براي حضور در جام جهاني برزيل گفت:« جام جهاني در زمان خوبي براي آرژانتين از راه مي رسد. ما به عنوان يک تيم ، چه در داخل و چه خارج از زمين رشد و پيشرفت زيادي داشته ايم. ما بازيکنان خوب زيادي داريم که مي خواهند براي کشورمان بازي کنند. فکر مي کنم که در آمادگي خوبي به برزيل خواهيم رفت و شرايط خوبي براي فتح جام خواهيم داشت. برگزاري جام جهاني درکشور برزيل که همسايه مان است حس ويژه اي دارد.»

او در ادامه راجع به شرايط بارسا هم گفت:« هر فصل يک فرصت جديد است. ما با بارسا هميشه براي فتح جامههاي مهم بازي مي کنيم و هميشه تلاش مي کنيم تا تمام جامها را مال خود کنيم. من هنوز درسهاي زيادي براي يادگيري دارم و چيزهاي زيادي هم براي به نمايش گذاشتن دارم. »

مسي در بخش ديگري از صحبت هايش درمورد آرزو و خواسته اش گفت:« اميدوارم که بتوانم اين شرايط فيزيکي را در طول مسير منتهي به جام جهاني حفظ کنم. چون بازيهاي مهمي با بارسا پيش رو داريم. يک بازي حذفي سخت در ليگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسيتي و چندين بازي سخت در لاليگا و جام حذفي که براي آنها بايد مبارزه کنيم. آرزويم براي ادامه قهرماني ها، انگيزه اصلي من است.مي خواهم به همين ترتيب به کار ادامه داده و تمام جامهاي ممکن را فتح کنم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *