يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - 26 May 2024
 
۰
معاون اول رئیس جمهورخبر داد:

توسعه سواحل مکران با افزایش اعتبارات

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب: 341705
معاون اول رئیس جمهور گفت: توسعه زیربنایی سواحل مکران با افزایش اعتبارات مصوب در ماه‌های آینده محقق می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، اسحاق جهانگیری امروز در صدر هیئتی، به منظور بررسی مسائل و مشکلات وارد شهرستان جاسک در استان هرمزگان شد.

هیئت همراه اسحاق جهانگیری متشکل از وزیر آموزش و پرورش، وزیر نیرو، وزیر راه‌وشهرسازی، وزیر بهداشت و درمان، رئیس صندوق توسعه ملی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، رئیس دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و استاندار سیستان و بلوچستان است.

معاون اول رئیس جمهور در جلسه کارگروه توسعه زیربنایی سواحل مکران که در فرمانداری جاسک برگزار شد، توسعه سواحل مکران را برای کشور بسیار جدی و مهم دانست و اظهار کرد: سواحل مکران یک ظرفیت بزرگ برای کشور است که استفاده نکردن از این نعمت خدادادی ظلم به مردم است.

وی با اشاره به اینکه کشورهای دیگر آرزوی داشتن چنین سواحلی برای بهره برداری بهتر دارند، افزود: کارهای زیربنایی در سواحل مکران باید به طور جدی تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری شود.

جهانگیری با بیان اینکه برای رسیدن به نتیجه مطلوب و توسعه زیربنایی سواحل مکران باید اعتبارات این بخش افزایش پیدا کند، عنوان کرد: تلاش می کنیم تا اعتبارات اجرای مصوبات توسعه زیربنایی سواحل مکران در ماه های آینده افزایش پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: جلسه ای به منظور بررسی جزئیات پروژه های سواحل مکران و نحوه تخصیص اعتبارات، تا پایان امسال در تهران برگزار می شود.

در این سفر ۱ روزه کارگروه توسعه سواحل مکران و جنوب کشور به ریاست جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

سواحل دریای عمان در جنوب شرقی کشور تحت عنوان سواحل مکران مرز مشترک هرمزگان و سیستان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *