دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱
کتابی با ۱۲۰ هزار بیت طنز مردمی؛

«قند پهلو» کتاب می‌شود

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۴:۳۰
کد مطلب: 340481
تهیه‌کننده برنامه «قند پهلو» از تدوین و تنظیم ۱۲۰ هزار بیت آثار طنز ارسالی مردمی به این برنامه در قالب یک کتاب شصت هزار بیتی خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، امیر قمیشی در مراسم تقدیر از عوامل برنامه «قند پهلو» گفت: اولین سری این برنامه با ایده و طرح مدیر شبکه آموزش آغاز شد و از ایده تا اجرا یک هفته طول کشید در ماه مبارک رمضان که ماه لبخند خداست، خلق شد و خوشبختانه چنان مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت که ساخت سری‌های بعدی این برنامه نیز ساخته شد.

وی افزود تصور می‌شد تعداد شاعران طنز پرداز در کشور حداکثر صدنفر است. اما در مراحل ساخت این برنامه بیشتر از یکصدهزار شاعر طنزپرداز در کشور شناسایی شدند.

رضا رفیع مجری سردبیر برنامه قند پهلو نیز در این مراسم گفت: تلاش کردیم ادبیات طنز را از ساخت کتاب و مطبوعات به رسانه دیداری و شنیداری بکشیم و نقطه پیوند این دو مرحله باشیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش کردیم برنامه اخلاقیات را زیر سئوال نبریم؛ اما معضلات را زیر سئوال ببریم گفت: قبلاً در حوزه مطبوعات هر برنامه‌ای تلویزیونی می‌ساخت ژست نقد می‌گرفتیم اما حالا می‌گوییم گر تو بهتر می‌زنی بستان بزن!

وی تاکید کرد: امیدواریم با حمایت‌ها و همکاری‌ها برنامه‌های بهتری برای مخاطبان روی آنتن ببریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *